Followers

June 23, 2009

bila PETANG menjelang...

bila petang menjelang, perut pun meragam. nak plak dlm sejuk ekon melampau. kubancuh teh o panas. tapi ini teh bukan sebarang teh. teh dtg dari cameron. berperisa stoberi lagi. bila bancuh tu, aroma teh n stoberi diadun menusuk ke dlm lobang idungku. heh. tq zaki!!!



ada dried stoberi jugak.



ditemani dgn sebungkus biskut.
zasss ajer ler.

blogger-emoticon.blogspot.com


7 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Wah... Double Stroberi... Nyum Nyum!!

suhaila-ab said...

aku pun suker teh tu...kat umh aku minum tuh...bila ada org gi cameron aku kirim 4-5 kotak..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sumer yang kita bli dari cmron ari tu pun tak usik gi...kena bwk ofis camnie..

Baby Lyana said...

Wafh..sedap ke teh ni? mana mau carik ni..

░♥si lampu neon♥░ said...

mmg sedap aku pon suke

mRs.jUkoGYu said...

bila petang menjelang kat sini baru tengahari..perut ku lapar masak aje megi..
sekian ;)

TiNiE said...

mamaqaypo : nyum nyum...

suhaila ab : ooo mmg sedap kan..

azrina : selalu centu la..dah beli dok kat umah pandang sepi jer, kalau bawak opis kompom setel..

shaf : dekat cameron

si lampu neon : yer yer...sedap

mrs jukogyu : janji ado, perut pun kenyang..syukurrr

heart my community