Followers

June 20, 2009

AKU di hari JUMAAT

las week jumaat pun lebih kurang gini gakla. seawal kul 11am dah ada di klinik pergigian bangsar. gigi aku yg tukang kunyah food itu sudah berlubang agak kritikal. since las week doc tu tak salah nama doc NADA kot, hanya letak ubat jer this week plak aku perlu melakukan 'permanent filling' terma yg diperkatakan oleh doc nada kepadaku. kalau aku bohong, makanya dia jua berbohong kat aku. aku juga request dia buat scaling. yes, credit untuk diri sendiri kerana berjaya melepasi 2 ranjau onak dan duri berjumpa dgn dentist iaitu menampal dan melakukan scaling kepada gigi² ku ini. thanx ya doc!

ok ok. dah setel keje memalam (menampal gigi) dan menye caling gigi dah tengahari. tapi memikirkan yg aku sampai bangsar tu menumpang kaksiti dan perlu pulang ke opis dgn menaiki cab. aku pun jenjalan jerla area situ. aku hanya mengikut jejak langkah kakiku sesedap rasa. tetiba...teng teng teng, seprais aku dah sampai BANGSARVILLAGE. sila kagum. heh. apa lagi first of all cari port mau makan la. ternampak la restoran ala-ala cafe yg selalu digembar-gemburkan oleh mommylyana iaitu DELICIOUS. zasss jerla. lepak situ layan iPod pasal wi-fi enabled. aku minum butterscotch shakes with chicken sandwich. peh, sedappp nyum nyum.

sila ampunkan akak yer adik waitress delicious bila mana dia letakkan air kosong, terus mata akak tertancap di air tersebut yg penuh berkeladak. apa ko ingat aku order ker air kosong berkeladak nih. zasss terus angkat tangan panggil 'waiter!!' sambil mata aku tak puas ati tenung air kosong tu. sekali terdgr one of da waiter tu jerit, 'tu ada lemon kak'. owh... sambil kaver malu tekan-tekan iPod atas meja. heh. almaklumla pestaim jejak situ kan. ampunkan jerla.

dah setel makan, jenjalan apa lagi perlu balik ke opis. walopon bnyk lagi masa aku, tapi aku decide mau pulang awal ke opis sblm ada benda-benda yg tak perlu aku beli, terjerumus aku beli. punyala seksa mau tahan cab, terpaksa menapak dari bangsarvillage tu, turun bukit sampai la dah nak dekat simpang menara maybank baru dpt cab.

tu pun itu macha sudah membebel-bebel seems dia nyesal amik aku. bilamana dia tau yg aku perlu ke area PJ sana. lahai macha, kalau takmo adventure takyahla jadi driver teksi. takpun gi jadi driver bos-bos jer. senang. leh request GPS sekali. takyah membebel-bebel sini. alhamdulillah, dlm dok membebel-bebel tu selamat gakla aku sampai opis. legaaaaaaa.



motip amik gambo tisu n sudugarfu??




butterscotch shakes.
terangkatttt.
sedap melampau!!!
kelihatan air kosong yg kusangka berkeladak itu. heh.




sandwich ni pun.
aku ingat bite size jer.
sekali datang haa segedebuak.
zasss jerla.


10 comments:

sue-ab said...

wah...baru tampal gigi ko makan macam dinasor...hehehe...

Eta LaZiM said...

pegi makan sorang2 ke?

Fara_Adura said...

Kekeke..akak..kelakar bace air kosong berkeladak tuh.Ingat air xsempat nak masak ek..keke.Kalo fara yang tak penah tiba sana..mesti marah camtue gak eh..keke.

Diamilikku said...

hahahaahahahahah...adoyaiii...kalau sone pun sure buat benda yg sama...kalau lyana ada situ mesti dia gelak kat aunty tinie..dia mesti lagi cekap kan..

btw cantik layout baru....meletoooopppp

TiNiE said...

suhaila-ab : seleraku, kalau gigi lobang pun kalah bapak dinosaur..hahaha

mamaqaypo : aah, pasai p dentist dulu kan...

fara_adura : kan, ampunla pasai tak penah gi terserlah kejakunan ku di situ..kuhik kuhik..

diamilikku : tula pasai sone. adooii, seb baik leh kaver malu..huhuhu

tq tq..cantik ek??

Baby Lyana said...

heheh..amacam? best makan situ? yup..big portion..tapi air dia memang sedap kan... aku selalu lepak yg kat midvalley... kalau kat bangsar village, lepak yg old wing..sana punya situasi sgt mendamaikan..cozy..dgn sofa dan batal2 yg sgt banyak..Lyana suka gilerrr

~Cinta Cukulet~ said...

kehkehkeh..kalau saya pun saya tak tahu ada lemon hehe

payiet said...

*telan liuq tgk butterscotch shake itew

TiNiE said...

shaf : midV pun ada ker?? k k nanti kalau terjah midV carila...

CC : kan, ampunkan jerla..

payiet : peh, harusss...

Karbon Kopie said...

hehehhe...termalu sendiri yea.. ;p

heart my community