Followers

June 10, 2009

ceriakan harimu!!!


cute kan beg nih.
sapa punyer yer???




haaaa...nmpk tak tuan punya beg nih.




alahai mamat ni ker.




contoh pekerja cemerlang, gemilang n terbilang.
kira sendiri la beg dia tu.




dia otw ke HQ nih.
aiyooo penuh, ghelah dgn beg.
ishk..ishk..ishk..anak sapa la tu.

12 comments:

Dj Epoi said...

Macam pernah ku lihat mamat ini.....!!!dimana ya!!! hehehehe

Mumang Muka POYO pak lawak ar dia nih heheheheheheh......

Tapi Best!!!!!

Dee said...

hahaha..selamba je dia ko amik gambar..sapa ni tinie?

atle ♥ waT¡e said...

sgt² le bz mamat nie..sian dia..

Baby Lyana said...

hahah..comey..dia ade tak pi ujibakat ANAK WAYANG?

payiet said...

dia jual beg ke kak?

TiNiE said...

dj epoi : bes..sentiasa ceriakan hari org lain...

dee : one of da opiser kat sini..heh

atie : yezzaa bz tahap melampau

shaf : kan, tula dah suruh..tapi bz sokmo..

payiet : alahai...kalau dia jual, beg putis tu dulu aku rembat...

Diamilikku said...

kak tini amik gambaq dia tu dia sedaq ka dak..ka dia memangpose2 macam candid...

Deqna said...

byk tul beg dia.. ker ko suh dia angkut beg ko sekali nie??

~Cinta Cukulet~ said...

cutenyerrr dia hahaa

MaMaQaYPo FaMiLy said...

MaMat ni mmg pandai Acting depan kamera kan? Nampak "nerd" jer.. hihik!!

joegrimjow said...

sapakah laki itu??
huhu

-takziah ek,baca kat blog dj epoi tadi

TiNiE said...

sone : dia sedaq, dan dia mmg suka berlakon...

deqna : beg dia sumer na...

CC : errkk...cute ker??

mamaqaypo : yeszzaa he is a good actor actually..

joegrimjow : sahabat se opis..
thanx joe...i really appreciate it.

heart my community