Followers

June 15, 2009

sekadar memenuhi UNDANGAN

adik beradik tiri arrange satu acara for my birthday. kejadian di redbox, sogo. ahli yg terlibat adalah aku, maya, diella n da boys. rupanya aku tidak keseorangan menyambut harijadi. aku dan iman berkongsi kek pada hari kejadian. zasss jerla. janji happy.

masih mengenangkan arwah tokma yg baru jer meninggal, takderla nak happy² sangat. sekadar mau menggembirakan hati semua pihak. bnyk acara makan dari nyanyi².



kek manthop sumbangan bondarock.
sharing means caring, kan?




kami.
irfan tolong jadi photographer kejap ek.




kalau dah g sogo.
mestilah ada hasilnya.
selain membeli sebundut pakaian dalam,
aku jua telah meng'grab' kasut di atas.
aku agak terperanjat pasal masa ngetest tau tau kasut tu bersaiz 31/².
helo helo, kata adik promoter, sila jangan berangan ek.
tu saiz UK. hohohoho.

20 comments:

Baby Lyana said...

sempat lagi tu bershopping.. haha SnowFly tu..

SYAbAR said...

Happy Belated Birthday Tinie

I'm back today but punyalah dalam keadaan keletihan. 1/2 jam je tidur smlm dik kerna jaga orgtua sakit balik umrah.

Bro Dj ada bg sampul kat akak, katanya dr kau, akak belum sempat buka lg. Rasanya notepad tu kot. Berapa nak kena bayar dik...

Waa... kau ni mmg peminat brg2 branded no...

Diamilikku said...

wah wah wah.....
sempat lagi tu...tapi tang saiz tuh memang tak tahan....verangan lah kan kaki kecik...

Laxmi said...

Happy Belated Buffday Tini.. :)

Mya said...

napa muka aku cam sundel bolong kak? sendiri takuutt..

Cikgu Ije said...

g celebrate bday ke shopping kka tinie? ehe

anyway, happy belated bday!!

@e_da said...

Kak tinie.. heppy belated Besday.. moga sihat selalu n bahagia bersama family....

payiet said...

sebundul? penjodoh bilangan baru kak, aku tak pernah dengaq

TiNiE said...

shaf : dah lama tingin ini kasut..sangat comfy..besss

syabar : kakmin, mendalah tu kasi free jer..takyah bayo. tq for da wish..harap kakmin pun sihat2 ajer..mana ada minat branded2..tingin jerr..heh

diamilikku : verangan..mmg verangan

laxmi : tq lax..i miss u!!

mya : errkk ye ker?? akak tgk menten vog jer..heh

ije : sambil menyelam minum air la kekdahnyer..tq tq..

aeda : tq tq..insya-Allah amin.

payiet : sebundut la..bukan sebundul..bendul la ko nih..hiks

attyfir said...

wah sonok ..ade org celebrate besday..
kek tu nampk sedap..ar..

TiNiE said...

atty's : aah sangat best kak...dan kek tu mmg sedapp..nyum, nyum

yongshaniza said...

tini..wohooooo..aku pun baru berjaya membeli snowfly hari ini..aku baru jer nak buat n3..tup2..ehhh..ko pun beli ekkk..tapi aku beli dikilangnya..di seri kembangan..psttt..aku guna org dlm...harganya pun 1/2 dari harga yg ko beli ituuuu...nanti aku buat n3..ko tgk ekk

TiNiE said...

yongshaniza : ammoiih...kita ni same taste la yong kan. ibu2 tak brp sedo diri gitu..hahaha ok ok nanti aku tgk entry ko tu..

yongshaniza said...

tini..slowfly pun snowfly gak ler..hepi belated besday...sori...sori...moga dipanjangkan umur..& dimurahkan rezeki..aminnnnnn

TiNiE said...

yong : hahaha slowfly kan sudahnyer..slow pun slow la..ok ok tq. no harm fren...

CuTeMiUt78 said...

wow weeiii.. nak kek cikit..

TiNiE said...

cutemiut : alaaa..dah abis. kata kek tu sedap kan...

Beautiful Disaster said...

wah. bestnye kek! kasut pun best!

mira said...

wah...shopping lagi puan nahar ni yer..kalau ajak aku lg best..heheh

TiNiE said...

BD : heh, bes ek. sogo tgh sale reen...harusss

mira : alaaa..hang lain la. laki driver internasional. takat henbeg, kasut tu takdak hal la kan..hahaha bak aar sikit henbeg coach hang weih..

heart my community