Followers

June 08, 2009

sesi mendera ADIK² TIRI kaktin

bila dah beli itu iPod, aku adalah tidak tahu cemana mau transfer lelagu dari iTunes. makanya di suatu hari nan indah, aku telah memaksarela adiktiri boboy n adiktiri gugurl *gugurl sudahnyer* dtg opis sini. sempena adiktiri lelaki ada macbook, aku mahu dia penuhkan iPod touch ku itu dgn apa saja lelagu/video yg dia ado. makanya terjadilah sesi membelanja mereka makan tengahari. as usual, layan pics meh.....



food..food..food...



gigih dia transferkan, sudahnyer sumer lelagu tu aku dah ilangkan.
nangih huwaaa!!!!


20 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

isshhh... camna lak leh ilang?

Baby Lyana said...

kesian adik tiri gigih buat..kau hilangkan? murka nantinya..

Diamilikku said...

sudah...
buang karan tul....
lepas nih kena sesi membelanja lagi sekali laaa untuk dapatkan lagu2....heheheheh..takpa takpa...keje kat tempat duit kann

payiet said...

Boboy sudah murka nih hahahaha *sambil cekak pinggang

~Cinta Cukulet~ said...

aiyorkkk...cemana bleh hilang nih? hehe..takpe cuba lagi :D

atle ♥ waT¡e said...

usaha tangga kejayaan...

yanizan said...

nih tangan dak bedung neh...weh, cm sodap jo menu tur...la la la

MariaFaizal said...

Sedapnya tengok drinks & those food.Yum yum...

La...mcm mana boleh hilang ? Tak per,tak per..adik TiniE boleh buat balik kan? :D

Dj Epoi said...

Uiksssssss!!!! Dah beli IPOD..arrrrrrr......diam2 noooooo....
Sibuk dok belajaw main menatang tuh ker!!!! patut arrrrr dah lama tak tinggalkan jejak heheheheh....

Macam bisa ku Lihat Restoran itu...tapi dimana aaaaaaaaa?

CAHAYA said...

TGI utk transfer lagu? Wah, jeles!

alladiin said...

muahahahaaa....hahaha... wa tak leh tahan lah...hahaha...lain kali, beli kaset jek..sure lagu tak hilang..

[-suziey-] said...

ler sabo je la..pnt je mendera..camne bole ilang?

atty's said...

lor camne leh ilang lak..mesteri nusantara nie..apapun semua food tu look nyammi..

Naddiea said...

takpe kak tinie buleh belanje lagi adik2 nya itew walaupun lagu2 tu seme dh hilang.ater..cemana buleh hilang tu????

TiNiE said...

mamaqaypo : alaa..pasal tak reti godek2 lagi itu gajet. heh. salah sendiri lorr..

shaf : harus murka tu..silap2 ajak banjer lagi..

diamilikku : huhuhu nampaknya gitula kot sone..uhuk

payiet : ala, tak heran!!!

CC : akak ko ni masih dlm mode mengenali ati budi iPod itu...hiks

atie : yer betul...

yanizan : yezzaaa air stoberi seprais itu adalah sgt sodappp..

mariafaizal : aah, sumer food n drinks tu mmg nyummy..yer yer nanti nak kena isi balik lelagu tu sumer...huhuhu

dj epoi : jom dating!!! hahahaha

cahaya : alaaa..cemana tau itu tgi..hihihi

alladiin : apa ni en.ashri gelak2 kan org nih..tula en.ashri tak ajo gimana mau transfer lelagu ke dlm iPod dulu...hahahaha

suziey : salah tekan gamaknya...zass ilang

atty's : tak misteri la..tau salah sendiri..salah tekan ilang sudah..

naddiea : tula...harus kena banjer lagi la diorg nanti..haih

mya said...

kaktin, kaktin... *geleng kepala* heh.

TiNiE said...

mya : kaktin *tunduk jer paler* sob..sob..

Jocko said...

sungguh sedap menu2 ittuw...

kueh bakar said...

cupcakes cantik tapi tak sedap..kan..kan...ekkekeke..takpelah hiasan mata...hahaha

TiNiE said...

jocko : yezzaa sgt2 sedap..

kueh bakar : sedap gakla..haa cantik tu of cos...

heart my community