Followers

June 24, 2009

gift2 sempena larian si cilik

aritu masa gi makan rojak buah kat taman jaya, makcik penjual rojak sudah speku. katanya penat budak-budak tu lari yg tak menang tak dpt apa-apa kesian diorg. aku pun angguk-angguk jerla. upernya spekulasi makcik tersebut salah sama sekali. arini, sarahaaliyah sudah bawak pulang hadiah saguhati sempena larian tersebut.



trofi dan magazines.



trofi close up.




eh, apa yg diorg xcited tu.




oooo men iPod ibu ek.




sarah la jadi 'taiko' men game boling.
terror gakla dia men.
layan.


4 comments:

MaMaQaYPo FaMiLy said...

anak2 camtu laa... depa lagi advanced dari kita kalau bab gadjet2 baru ni... :D

SYAbAR said...

bagus belajar berkongsi sesama adik-beradik ni....

AkMa said...

sronok tengok anak2 akak..anak rami ni meriah sket rumah kan?tp kalau bising bingit telinga di buat nye..

payiet said...

wah wah segulung taniah pada anak anak ko kak, sangat lincah dipadang mahupon di ipod huahuahua *clap clap clap

heart my community