Followers

June 16, 2009

lagi HADIAH kawin achik



dah sebulan lebih achikmimi nikah/kawin. tapi, she's still getting present n present n present. terbaru dia dpt frame ayat suci. besar. cantik. aku belek-belek ayat suci tu ialah ayat kursi . masa tgh bukak tu, sarah dah wat stetmen tanya ala-ala sentap "achik, baca chik..." heh.



baca...jangan tak baca achik.

blogger-emoticon.blogspot.com

11 comments:

Deqna said...

frame tu cam sebijik ngan aku beli hari tuh.. dalam tu buluh kan??

MaMaQaYPo FaMiLy said...

baca jer achik mimi....

TiNiE said...

deqna : aah..buluh.

mamaqaypo : kan...

ije said...

bestnya kawin, dapat byk hadiah. =)

Diamilikku said...

siap pegang hanger tuh posing..tak tahan..macam tok guru nak ngajar anak murid ngaji..heheheheh..so cute...

suhaila-ab said...

aku dah lama tunggu org bg hadiah camtu...

pinkiss said...

eh.. tak letih ke membungkusnye eh?

TiNiE said...

ije : kalau blum kawin, sila kawin..

diamilikku : kan..io io najihah

suhaila-ab : laaa...kalau centu harusla wat special request...

pinkiss : erk..tanya si pembungkus la kot, letih ke tak...

mRs.jUkoGYu said...

seb baek achik tao bace..kalo xtao bace..nk ckp ape...mao disekolahkan oleh c sarah...heheheeh.. ;p

TiNiE said...

mrs jukogyu : nasib achik la kena torture ngan bebudak tu...

AQisH said...

wehhh..sebijik yg mcm akak beli kat nilai3 minggu lepas..hehehe..

heart my community