Followers

June 06, 2009

besday bash secara PUKAL n PRESENT for myself. heh.

since kakak second n one of his son ada kat sini, aku pun plan wat jerla besday celebration for 4 of us. aku, achuda, sarah n aaliyah. previous entry ada gitau aku g beli kek segala kan. so, petang balik opis terjadi la agenda itu. let the pics do the talking, leh?


blogger-emoticon.blogspot.com


kek itu.
nyum..nyum...




haaa...penuh ngan manusia umah aku.
kekanak especially.




yg baju itam kakak second ZAMIMARNI namanya.
yg pakai blouse lak, kakak sulung ZAMIROSMI aka kakros.
errrkk baju pink ponk tu sapo???




ni ha, mendalah tu.
since ada dok tanya² mender apa yg aku beli kan.
aku letak jerla. tak sempat tggu 13hb jun.
kira² besday present for diri sendiri la.
iPod touch 8gb.

blogger-emoticon.blogspot.com


17 comments:

SYAbAR said...

mahal tu... tak termampu aka nak beli lg. Bestnya!!!!! Happy Advance Birthday Tinie...

Baby Lyana said...

Happy Be'earlier' birthday.. eh best tak natang ni.. kalau best, nakku minta dr hubby ku..dia suruh pilih.... hahaha...E71, ipod touch, X1.. ku tak tahuuuu..

haruan tasek said...

wah..makan x ngajok pung..k lah..pape pun tahniah..ade present utk diri sendiri..cantek siot! jeles u...

Eta LaZiM said...

uik.. adiah utk diri sendiri? tapi mmg BEST gadjet tu... Canggih oo... Cik Nahar kasi hadiah apa lak?

ieza said...

happy besday sis

Suziey Ahmad said...

hohoho...bestnye iphone..jeles wei

TiNiE said...

syabar : ala, boleh jer kalau kakmin nak..below 1k...tq tq...

shaf : so far bes bes...e71 pun ok..

haruan tasek : hiks, nama kata beli sendiri kan..harusla...tq tq..

mamaqaypo : en.nahar pandang sepi jerla..hahaha

ieza : tq za..

suziey : correction, iPod touch zie bukan iPhone..tapi bes semcm iphone gakla..hihii

Diamilikku said...

wow weee....bestnya....patutla duk try testing segala kan...hurmmmm...menjeles sekejap..tapi kan..sone tak reti nak pakai mendalah yang hebat2 nih..pakai phone takat call sms n amik pix ja..the rest...takde nya nak godek2...zaman muda remaja dulu leh ahh layan game kat phone..skrg nan ado nyer

payiet said...

Bravo kak bravo!

payiet said...

lupa lak, apakah motif si baju pink ponk itu memakai pas keje didalam umah? *Tamak tamak , komen sampai dua kali yer kak tin ton

TiNiE said...

diamilikku : ala, natang tu tak hebat mana pung...ko berckp macamla akak ko ni muda remaja kan..hahahaha

payiet : ko saja kan mau komen dua kali..akak pink ponk tu pakai pas dlm umah, pasal dia baru jer sampai dari opis...tak sempat mau bukak segala..haaaaaaaaa

amykimi said...

ala aku baru ura2 nak sambar ipod gak...ko sambar dulu...ok tak functionnyer...kalo ok ko higlight kat aku apa yg bes k....tapi sayang plak nak tukar dopod aku tu but since anak aku campak dah bengong skit ...tpaksa la tukar

TiNiE said...

amykimi : bagi aku ok..sgt besss..manthopp gitu...smooth jer slider dia..hehehe

Abby said...

huih ni la bijik epal baru ko ye..cayak cayak!!

Abby said...

huih ni la bijik epal baru ko ye..cayak cayak!!

AQisH said...

fuhh..dasatnye ko nyer adiah gajet sesaja..wehh ipod ni utk lagu2 jer kan..huhu..sorilah akak ni kdg2 tetiba jd perak IT huhu..

TiNiE said...

abby sue : yezzaa itu la bijik epal ku..

aqish : ipod touch ni boleh bnyk lagi selain lagu..boleh wifi which is boleh blogging gakla..game dia besss..boleh chatting..memacam la..tapi bukan telepon yer..dan kamera pun takder...

heart my community