Followers

January 22, 2009

yer aku berangan...

(sila kutuk...sila kutuk..muahahaha)



sesampai jer opis pepagi hari....
terus amik gambo...
bukan apa aku nak tunjuk yg arini aku pakai tudung yg aku beli smlm tu...
tapi arini kaler pink2 plak...
smlm ala2 biru gitu...
pehtu sedikit tak puas ati pasai...
tudung ni sedikit singkat...
smlmnyer cam labuh sikit...
tapi apa pun...zassss jerla...



7 comments:

pinkiss said...

best kan berangan.. bukan kena bayar pun.

Mya said...

saya pun suka berangan.. :p

fazemy said...

Ikinkah ini?!!haha..berangan..cunla pakai tudung tu. kemas je tgknya..ni yg nk kena beli jugak nih..heh heh

payiet said...

layannnnn

TiNiE said...

pinkiss >> sesekali dan la layan angan2..seselalu kena kaco ngan power puff gals..

Mya >> tau dah kamu tuh...

fazemy >> betul..tudung ni sgt senang dipakai dan kemas jer..takyah betul2 kan pun...

payiet >> zasssssss

CHEzaid said...

tinie, lawa lagi hang pakai dr si ekin tu yg pakai..

TiNiE said...

CHEzaid >> haaaaaaaaa..kak zaid buat lawak plak di ari jumaat nih...takpa2 terima kasih la puji aku kakzaid oooiii...hikss

heart my community