Followers

January 22, 2009

tension gila babas.....*sib baik tak terbabas*


yeap...itu kenari merah sudah bikin gempak jalan universiti smlm petang...masa aku otw nak balik....aiyooo bikin panas tau nggak...dah la aku terberhenti di tgh petak kuning depan simpang UM tu...adoiyaaaiii...seb baik keta tu sempat move sblm tepik lite berubah jadi merah...kalau tak sblm tepik lite tu berubah jadi merah....silap2 aku yg dulu berubah jadi puaka niyang rapikmarah..hahahaha zassssss


p/s siapakah pemilik kenari/ferrari merah itu..adakah kamu???fikir
mungkin tidak.... kang ada org yg betul kena blasah kang...sembah hampunnn!!!!

5 comments:

pinkiss said...

itu keta kenari la weh.. aku punya ferrari. tgk betul². apa pun, aku tak pakai rim standard. lalalaaa.. apa pun, aku tgh pikir apa nak buat kat kau. jeng..jeng..jeng..

fazemy said...

Itu pemandu tegarrr tu kak tinie..haha. mesti pompuan driver dia tuh..pompuan klw bawak kete mmg tak pandang kiri kanan dah..jalan je..aiii mcm berpengalaman je aku nih?hahaha...owh tidakk..itu bkn kereta saya..

TiNiE said...

pinkiss >> takoooottt...larikkk

fazemy >> lupa nak ckp, bukan womendriver aar..jantan..bila akak potong dia kan..muka selenger jer dia..hampess..hampess

AQisH said...

hahahaha...belasah noni jgn tak belasah..

superior said...

hub003
fox223
for741
see333
ber456

heart my community