Followers

January 11, 2009

atopic eczema vs pmc : part 2


khamis 08/01/09 : malam tu aku dpt tuko ke 2 bedded...luckily sebelah jer ngan wad asal...so, masuk barang2 plus fatihah lam bb kot terus jer tolak...sepanjang kat spital, fatihah tak pernah berbaju...separa bogel jer...berpampers jer...yerla walopon ber ekon, takut baju tu efek kat badan dia gak...so, berpampers jer sonang...

visitor pada malamnyer adalah si dilla n heronyer iman...sembang2 pot pet..pot pet...dia bawakan aku ceklat almonds tu...yesss, ada gak benda aku leh kudap2...hehehehe *walopon fatihah yg sakit kan*...tq beb...lurve you sampai ahiyat jugak....

pas jer dilla beransur, kakak aku n family dtg bawak dinner...fatihah lam wad sungguh la tidak tenteram kerana dia biasa dikelilingi org, sekali lam wad adalah sgt boring...dia asik merengek jer...nak kata sakit masa second day dia dah ok dah...bila kakak n family sampai kemain suka dia...ada org dok agah2....

jumaat 09/01/09 : suppose dah leh balik petangnyer, tapi doc tahan lagi pasai nak amik darah dia lagi...huhuhu sian dia...asik kena cucuk jarum jer, kesudahan darah takder...seksa woiii!!!

3 comments:

aramis2177 said...

alos tinie,
ala.....aku br jaa leh masuk tenet semula nih.....baru laaa leh baca blog hang ngan aman....siannya baby fatihah.....laa ni mcm mana??dah sihat & fully lega kaaa?sabaq laa banyak2 naaaa mommy!huhuhuhu......aku doakan dr kejauhan moga2 dia cepat lega..AMIN!
take care!!!

TiNiE said...

yess farah...alhamdulillah dah rekaver part leher dia yg berlapis2 tu...kat paler jer blum tapi dah kering la..nak tggu keruping2 tu ilang pehtu smer ok dah...tq tq...mudah2an..amin..sama2 weih take care hang jugak!!

Ibu said...

coklet yg tak berbalut langsung & diburuk sikukan oleh Iman juga!

heart my community