Followers

January 18, 2009

mereka leka....

balik dari papparich, kakak aku nak singgah tgk fatihah japs...
mereka pun naikla umah aku...
elok la plak masa tu maghrib sama ngan doremon on air...
apa laga, budak2 tu leka n ghalit sggh layan doremon...
tgk pics...mcm anak2 burung/ayam pun ada aku tgk...ayam


layannn....peluk

4 comments:

Dj Epoi said...

Kah.....kah...kaah
dah macam geng2 Aladin ngn Tikaw terobang.!!!!

aramis2177 said...

uikss...suka ati ang jaa no panngil depa anak itik /anak ayam...wakakkakakaa......syok laa ppg tuh..meriah umah hang no!hahhahahaha

TiNiE said...

dj epoi >> aah la pone cam dok atas tikaq terobang lagaknyer depa nih..

farah >> depa ni kalau mai, mmg penuh umah aku...mmg meriah!!!

jacker said...

wukong5
kaimeiri
kaluola
suonata
yilante

heart my community