Followers

January 13, 2009

dia beli dekat dia saja...sedih ok!!!


criter yg menyedihkan ialah....dia membeli jam...jam baru...bertajuk tag heuer...jam ini adalah mahal!!!! boleh dia belikan satu jer....abis istewi dia ni cena??? nak jugak....huhuhu pehtu dok ciwi2 depan aku...sapa tak sakit ati....mencik..mencik..mencik...

12 comments:

Baby Lyana said...

patutlah nangis.. Kalau aku, selalu cakap kat Hubby..kalau beli benda mahal.."1 utk awak, 1 utk saye"..biarpun sebotol perfume.. barulah adil..

fazemy said...

Huyoooo..tag heuer tu. Klw husband org dia akn cakap.."isteri g pakai jam dinding je"..cit!

Diamilikku said...

hahahhaha...
dua kisah jam dalam satu minggu yg sama...
ct dihadiahkan jam oleh dato k tersayang..kak tini frust cik abg belikan jam untuk diri sendiri..superb...memang leh buat drama nih...hehehehe...
kak tini lex aaahh..agaknya dia nak buat surprise kot...

Dj Epoi said...

kih...kih....kih....nasib-nasib2.....

doit BONUS baru dapat setengah kot hik..hik..hik.....

Ishaallah pas ni dia beli lah tuh.......sabow eikkkk!!!!!

TiNiE said...

bb lyana >> u've got point there..

fazemy >> ooo manyak kijam itu somi tau...

sone >> aiyookla..kisah jam kaktinie standard ker ngan kisah jam dato ct tu sone ooii..

dj epoi >> takder maknernyer...mimpi jerla...

kakpiah said...

hoh? tek hoyer?
kalo aku kak.. teros aku ajak dia gi belikan utk aku gelang emas barang seurat dua..
baru setanding & segandingan dgn reger jam tu.. hehehe...

payiet said...

misti ribu riban kan kak tin

TiNiE said...

kakpiah >> akak kureng minat mas mas ni...akak ok jer kalau dia belikan akak jam esprit ker jam ELLE jer ke kan..janji samting la...hoh, perlu ke ELLE?? sesuatu di situ..hahahaha

payiet >> pasai ribu riban la aku menitiskan air mata parikh ooii...huhuhu

kinah said...

wow jam tag heuer..tingat aku Harimau Kayu aka Tiger Woods hehe. tinie, kasi la can laki hang bergaya mewah

Baby Lyana said...

tinie..jaga2 yer... dia dah start bergaya tu....(pesanan ikhlas ni)..kau pun apa lagi..bergaya lagi lebih dr dia :)

TiNiE said...

kinah >> abis, takkan dia sorang jer nak bergaya mewah..kenang2 la istewi dia sama..

shaf >> hehehe, aku dah lama berjaga2 dah...

siti said...

kih3..huiyo tag heuer..(slama ni dok kata xdak duit, skali..bli jam mahai tuh) p/s: sy tem besdei pulak la merasa jam mahei huhu

heart my community