Followers

January 10, 2009

atopic eczema vs pmc : part 1

rabu 07/01/09...seawal pagi zasss ke pantai med. centre...
tu nampak tak fatihah tu...
sggh menyedihkan...
malam dia meraung2nangih tak selesa....
tu yg aku tekad, harus amik leave 3 hari berikutnyer tu...
takpa, asalkan dia sihat aku sanggup wat apa saja...

malam : ada visitor dari mya n farikh....
ilang la sikit boring aku n fatihah...
tq yer koranglove...harus kaktin ingat sampai ahiyat....

memula register dok 4 bedded ward (C505)...
pasai 2 bedded n single dah penuh...
aku pesan ngan one of da staff nurse tu,
once ada jer kosong kat 2 bedded aku nak...

p/s kenal ngan linda from cimb, mama adam yg very da takleh dok diam..mulut si adam tu sama ngan batuk sama ngan cakap cam bertih jagung....hehehehe

10 comments:

Anonymous said...

alaa.... ciannya.... tapi, alhamdulillah..semuanya dah berada dalam keadaan yang menyenangkan hati..

amalz said...

weh, aku tak tau pun fatihah masuk wad. baca blog hg baru tau..harap2 dia dah ok..bila leh kuaq?

Dj Epoi said...

Alhamdulilah....dah kluar dah....skank

inshaallah tak der aper masaalah besuk Gua gi rumah lu Tinie....Take Care...

dj epoi - FREE FOR PALESTINE

Diamilikku said...

kak tinie..nanti blog sikit ehkk pasal penyakit tihah..nak sangat2 tau...by the way..take care..rehat cukup2..jg bb tihah elok2...
mwahhhs untuk baby tihah...

Leenoh said...

Semoga menjadi anak yang baik dan berwawasan tinggi.

Wassalam.

TiNiE said...

shaf >> tq. sronok chit chat ngan hang malam tu...

amal >> haa, sori tak ingat dah nak sms kat sapa habaq, dah ok dah..dah balik ari sabtu pagi...

dj epoi >> roger pone, sila..sila..

sone >> errmm, kalau sone rajin, soh jer pakcik gugel carikan..kaktini dok baca pasai penyakit tu pun hasil belas ihsan pakcik gugel...

leenoh >> amin...thx for dropping by...

Mya said...

sy syg akak dan ATM akak smpai ahiyat! :D

TiNiE said...

mya >> sayang awak n yaya juger..

Beautiful Disaster said...

adoh kak tinit. sory xbce blog akak. skg ni mls lar nk bukak blogspot. sorry gak sbb br dpt tawu psl bb tihah. da sehat lom?

TiNiE said...

ryn >> alhamdulillah dah 85% rekaver...tq for concern..

heart my community