Followers

January 21, 2009

TAG from Mrs Nazmizan -----> tetiba pomot nama org lain

tetiba jenjalan kat umah2 org...ternampak la plak...aku kena tag!!!! kali ni dari suhana mutalib aka sone...jom nengok apa rules dia....

RULES:
The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results (Gambar dekat first page jer tau..jgn ngelat2 amik page 2,3,4....), and post it as your answer...then tag 6 other blogger/reader/people....


I'm (happy)



I really want to go to (shopping)



My favourite place (coffee bean) go for ice blended mocha!!!



My favourite things (my pc n my handphone)





My favourite drink (ice blended mocha)



My favourite food (nasi campur)



My favourite colour (pink + purple) *sama la plak kita sone*



I live in (Petaling Jaya, Selangor)



I was born in (Alor Setar, Kedah)




My school/college (SAS, Poli PD and UPM)








My favourite series/story (CSI) *sama lagi*




My hobby (blogging laaaa)



I wish (i can be a successful mother/wife and worker) aminnn....




Aku nak tag 6 org ni plak...sila buat ok!!!

9 comments:

Mya said...

zassss... akan ku buat nanti yerh kak...

AQisH said...

adoilaa tini oiii...ko tag akak..takde maknanya..tag yg kak noni kasik dulu pon akak tak buat lg dah ada 3 tag tak terbuat huk²..

nntlah tunggu akak rajin² baru bleh buat eh hehe..jgn mareee ;-)

TiNiE said...

mya >> yer yer

AQish >> takper, i don't mind..hihihi

fazemy said...

ayoyoyoyo..ini satu penderaan namanya..huk huk

TiNiE said...

fazemy >> jgn ngelat...wat jerr...

Dj Epoi said...

Ih...ehhh,,,ihhhhhhhhhhhh!!!
Dugaaaaaaan!!

Macam2 la geng hangpa ni?

Tapi Gua shooooook!!!!

kakpiah said...

ari nih dpt dua tag yg serupa..
aku cuba la kak..
aku mmng asek ngelat jer wat tag nih..
muehehehe..

TiNiE said...

dj epoi >> layannn...

kakpiah >> sukatik ko ler...cuba dan cuba buat...tau!!

fazemy said...

NNTI CHECK KAT BLOG org..baru nk bayar tag..hehehe

heart my community