Followers

January 17, 2009

terjahan first time ke sini....

sejak aku tgk satu entry kat blog kakpiah dolu...
aku dah set in mind, nak terjah gak...
tapi takderla nak terjah branch yg kakpiah p tu...
aku cuba mata2 sekitar PJ nih...
yesss akhirnya aku jumpa ko gak papparich...


tetiba aku rasa gambo ni cam di london jer, bleh gitugelakguling
branch papparich ni berlocation di 3 two square seksyen 14, PJ...
kawasannyer sungguh mendamaikan....


kami sumer ni makan pelbagai...ko cedok aku nyer, aku amik ko nyer...
dlm erti kata lain, pakat2 rasa laaa....
food kat sini bulleeehh aar....so-so jer....
price pun oklaaa....tapi milo dinosaur dia mmg melertzzz laaa....love


aku bawak 3 ppgs, kakak aku n family adik bongsu aku...
adik mimi n fatihah tak dtg, lepak umah jer...
ooookkk la tu... zasssss

6 comments:

kakpiah said...

sepesen jer ghoper restoran pappa rich nih kan?
kat sunway pyramid pon ada gak kak..
tp aku tgk dr kejawohan je la..
sambil memandang sayu wallet sendrik..
ekekeke..

amalz said...

ni kt area toyota tu kan? aku nak try gak la nanti..fatihah dah ok?

TiNiE said...

kakpiah >> tak tau lak kat sunway tu, pasai tak penah nampak, tapi kat seksyen 14 ni mmg baru pasan kewujudannyer, ala ros reger dia ala2 old town white kopi jer...bullehh aarr..

amal >> betul mal, sebelah jer ngan toyota servis center...fatihah alhamdulillah, dah fully recovered...

Baby Lyana said...

adekah rasa dan menu2nya setanding old town white coffee?

aramis2177 said...

tu ari masa blk aku ada lalu depan nih...tp aku singgah old town...xplak masuk sini....sodap kaa makanan dia?hhuuhuhu..nampak dr pandangan menu jaa dah sakan....hehehheheee

TiNiE said...

shaf >> aku rasa menu dia ngan old town lebih kurang..tapi rasa papparich menang...

farah >> servis papparich menang jugak..so, kalau ada old town n papparich dekat2 i go for papparich...

heart my community