Followers

January 13, 2009

aku dan dia...


sudah 2 hari aku dihantar dan dijemput oleh somi terchenta, dia cuti 2 hari...dan dlm masa 2 hari ni jugakla bnyk masa kami leh spent chit chat chut mcm2....sontoh aku nak kasi...smlm, dia amik aku on da dot depan opis 5.30pm, jalan depan opis aku bapak nyer jem...aku kelaparan, singgah KFC makan dulu....pastu jalan dah reda sikit dekat situ, dekat jalan gasing plak sangkut2...dan, mula la sembang2 masa tgh harung jem tu...dari segembira2 crita sampai la aku menitiskan air mata huwaaaaaaa!!!!! hahahaha...tu yg aku malas tu...hak hak hak....

12 comments:

fazemy said...

Ooo..akaklah orangnya yang tak boikot kfc tu lg..haha kantoi. wahhh bestnya pegi balik suami jemput..ni yg jeles ni..hehe

TiNiE said...

fazemy >> huhuhu, bukan takmo boikot, tapi memikirkan perut yg bergendang gendut tali kecapi, pehtu jalan yg jem...takder alternatip lain dah...ala biasa jer somi anto amik...yg tak bes kalau asik gadow2 manja masa otw..haih

payiet said...

kak tin bikin drama ka dlm keta ? hehe

Diamilikku said...

samarinda ker..drama seepisod kak tini?? hehehehhe..
biasa ahhh gaduh2 manja kannn...nama pun manja...

Baby Lyana said...

Mummy sekarang hari2 Daddy hantar gi kerja... Lyana pun ikut.. best....

TiNiE said...

payiet >> standard la jadi drama queen takyah lam keta kat mana2 pun ok jer...kalau nak jadila

sone >> drama seminit jer kkdg, pehtu tuko topik lain ok laa..

bb lyana >> besla mommy lyana kan..ari2 ada org anto jemput..yg paling bes lyana la dpt jenjalan jamu mata...

Baby Lyana said...

Daddy tak kasi Mummy drive, sebab Mummy lom sihat sepenuhnya.. so, Mummy dah lama tak drive..since 8 months pregnant..

Naddiea said...

kak,drama2 ni besa dah.nama pun asben n wife. takat gadow2 manje nangis2 ni selalu daaa...hehehhee

fazemy said...

Mengeratkan silaturrahim erh..skali skala kak tinie plak hntr dia..lg best gamaknya.

TiNiE said...

bb lyana >> baekla dd lyana tu...untung lyana n mommy lyana dpt dia as a leader in the family..

naddiea >> betul shepah, akak agreed..

fazemy >> aah ek, sesekali merempit bersama, akak plak anto dia kan..bernas gak idea tu..

Deqna said...

apa lah ko ni borak2 pun nak nangis2 tak rocklah.. camlah aku tak pernah camtuh..hehe

TiNiE said...

deqna >> ko pun penah ke na?? dah nama kata pompuan kan..harusla terlebih borak ngan somi mesti ada la yg tersentap...

heart my community