Followers

January 19, 2009

TAG tak bertema ---->> kata parikh....


Aiyokla parikh tag aku bertubi2....takperla, layankan jer....tag ni tak plak disertakan dgn tema/tajuk/sempena ke hapa...jawab jerla....zasssss

3 PERKARA TENTANG ORANG YANG TELAH TAG KAMU:~
1. hanckem org nyer...
2. masih bujang (sapa nak borang sila jgn segan silu mintak ngan aku ok)...
3. mak apak n familynyer menetap di Port Dickson....

3 PERKARA TENTANG AKU:~
1. sgt addict dgn blog and facebook....
2. benci ngan org yg suka pedajal org....once aku meluat equals to F.O.R.E.V.E.R...
3. sgt suka membeli dan belah....

3 award yg aku dpt dlm tahun 2008:~

award ni dari aemiey


ini dari farahhasliana

ini plak dari mya
thank you yer sumer org...!!!

PASAL parikh YG AKU TAU:~

1. aku kenal dia since induction Feb 2002...rapat gaklaaa...
2. dia masih berkawan rapat dgn si epol n ita, juga kawan induction...
3. ada kesatria baja kuning...
4. berkawan rapat dgn mya...
5. berumur 20an...tapi yg pasti lebih dari 25thn...
6. pepagi kalau tak kaco idup aku tak sah...(ber st laaaa) *takper, kaktin suker*
7. bbru ni sudah dpt seketul iPhone kegilaan ramai...
8. sgt gila gadget *takper, kaktin pun sama*

FAKTA mengenai AKU:~
1. udah berkahwin dgn MOHD NAHAR DAHALAN...
2. ada 4 anak perempuan sumernyer *rujuk header untuk nama2 mereka*
3. tahun ni bulan 6 akan masuk 31tahun...
4. dulu tak bercermin mata...baru 2-3 tahun ni bercermin mata...*haih*
5. gila gadget jugak...
6. ada azam yg kuat tahun 2009 ni...insya-Allah akan aku kotakan azam itu...
ada bnyk lagi..tapi malas la nak taip lelebih kat sini....

AUTA mengenai AKU:~
takyahla, kalau dah tipu tu watper nak taip2 plak...abaikan

HOBI:~
1. Blogging...
2. Facebooking...
3. Surfing...*leh ngadap pc selama mungkin as long as internet connection ok*
4. Shopping...
5. Chatting...

aku rasa aku takmo tag sesapa...tapi kalau sapa rasa dia ada idea yg banyak nak kembangkan tag ni...dipersilakan...jgn memalu yer...wat cam blog sendiri...copy n paste jer....zasssss

5 comments:

fazemy said...

Award gambar monyet tu comella. haha. owh sgt addict dgn blog n facebooh yer..saya baru nk addict..ahaha

Mya said...

kak, asal aku rasa lately nie ko mcm garang hah.. aku takoot kak...

payiet said...

kak tin garang? ayo

TiNiE said...

fazemy >> akak kasi kat ko award tu emy, amikla...dah kata comel kan..

mya >> hehehe kat mana nyer garang mya oooiii...akak tau kat statement mana..ala, sikit jer tu..lelain ok jer kan..

payiet >> kan parikh, mana ada garang pun kan..pepandai jer dak alam maya tu...

splendid said...

goujian43
match731
deaf330
adjure03
ague603

heart my community