Followers

January 02, 2009

mereka suka...suka..suka...


inilah rupa paras segala yg aku dpt tadi...
kaler 2 kotak, pencil case 2 n stationeries jugak 2 set...
harus la mereka suka, benda baru...love
pehtu keep on asking when the school will be opened??
jenuhla menjawab....



ni plak beg yg najihah dpt...
suka nyer dia sampai tak nak tanggal dari bahu...
menggalas jer beg tu dlm umah nih...
takperla bi, sok sok rajin p sekolah tau...

sebut pasal sekolah tingat conversation sarah n aaliyah...

ibu : kakak dah besar sok nak jadi apa???
sarah : nak jadi dokter bu....
ibu : haaaa, kalau nak jadi dokter kena belajar rajin2 ok?? *ingat kot nak jawab ok sekali dia sambung*...
sarah : pehtu nak jadi bomber...pehtu nak jadi pulis...
ibu : hah *sekalian adik pun mencelah*
aaliyah : aah bu, adik pun nak jadi dokter, pehtu bomber pehtu pulis....
*ibu bisik pada ayah* kaya la kita bang, sok depa gheja 3 sekaligus...insya-Allah amin...takdakla soh gheja sampai 3 kot kan...yg penting dpt jadi anak yg solehah, belajar rajin2...tuntut ilmu dunia dan akhirat...balance, dan kenang jasa ayah dan ibu itu sudah memadai..AMIN...


6 comments:

Dj Epoi said...

Salam ....

Kah...kah..kah....siul btuuuuuuul.

Kalau Donia ni bleh buat kerja 3 sekaligus camtu camana lah eik..?

Hheehe.. berapa org masuk skolah eik Mie?

siti said...

jgn lupa..kenang jasa acik mimi sama taw....hik2

TiNiE said...

dj epoi >> yg sulung n second pone, masuk tadika dlm kelas yg sama...

siti >> yer yer, jasa acik mimi, achu tie, achu da..long...attoks..uwans dsb..bla..bla..bla..

runescape power leveling said...

I like your blog

广西休闲游戏中心 said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not know how you advice!

alerts said...

Although there are differences in content, but I still want you to establish Links, I do not
fashion jewelry

heart my community