Followers

January 18, 2009

koleksi jam kami....




yg pasti jam aku, ada la 2-3 ketoi jer, lelain sumer somi nyer....sedih

6 comments:

Diamilikku said...

uishhh banyaknyaaaaaaaaaa.....
boleh bukak kedai ni...wakakakkakaka

aramis2177 said...

wowwwwwwwww...betui kata sone..leh bukak kedai jam nih!aku ni yg duk ada sejibik pun kdg pakai..kdg lupa.....huhuhhuh....simpan wey jgn xsimpan...buat koleksi..suk2 leh perturun kan ppg!hehehhehe

Baby Lyana said...

perghh.... banyaknya..semua jarum jam itu berpusing?? (semua berfungsi).. hehe..diriku pun ade 4 jer.. tu pun, dok pakai yg 1 tu jer..

TiNiE said...

to all >> betul kawan2ku...kbnykan jam itu sumer berfungsi, adala seketoi dua yg tidak...dan jam aku hanya ada 2-3 ketoi saja..lelain sumer somi yg punyer...hahahahaha

siti said...

yg saya kenai jam kaler merah tu jer..sbb yg tu je pnh nmpk abgnahat pki

superior said...

allah902
autocrat991
babe911
backbone601
bang511

heart my community