Followers

January 16, 2009

lunch ku arini...

kul 12.30pm tepat...zass kuar dari opis, bertemankan kak tie menuju amcorp mall...lagi amcorp mall...memula plan nak p midV, tapi tgk ke jem an yg mengkhinzir buta tu, to be safe amcorp mall jerla...masih tension pasai amik masa dkt setengah jam gak nak sampai..ishk..takpa, takpa dugaan di hari friday...

dah sampai amcorp tu bertepiaran la kami...hajat ati aku ni nak cari lingerie...tapi mcm tak plak jumpa kedainyer, end up aku terjah watson's...dpt la lipstik, ubat gigi budak2 bla..bla..bla...pehtu terjah plak giant...takdpt apa2 tapi dpt jumpa kak nat merangkap jiran, kakak kawan aku, senior sekolah dan jugak kawan kakak aku...hiks, pusing daaa...

las las aku dpt sehelai baju sajer...dan aku n kak tie sepetak suara nak tapau sandwich kat subway...aku begitu jakun nak mengorder ini sandwich pasai this is my first time torai sandwich kat sini, apa yg adik tu tanya nak apa, sos mana sumer aku jwb hantam sajala dik, janji sedap....dan aku telah mengorder chicken teriyaki manakala kak tie plak steak cheese...dan sehingga entry ni ditaip sandwich aku sudah abis aku ngap!!! zassss.....

rupa paras sandwich itu.... sodappp!!!

3 comments:

Baby Lyana said...

Subway? Myfavourite... meal no 12..extra cheese..double meat..extra olive..sos BBQ and teriyaki.. Yummy..

TiNiE said...

shaf >> sandwich tu lulus di tekak aku...first time aku try, before this tak sempat or tak kena time..so this time around zasss jerla...

Baby Lyana said...

memangsedap.. and healthy.. ditambah plakdgn chocolate chips cookies.. perghhhh..

cuma dia agak mahal sket la, kan?

heart my community