Followers

January 28, 2009

TAG handbag ---->> mommy lyana

bebaru ni aku ada wat entry pasai handbag...
tapi entry tu handbag aku bawak p opis/keje....
so arini nyer tag, aku nak jawab dgn handbag yg aku pakai casually...
*casually sudahnyer...* zasssss....


beg ni a gift from my beloved friend, fifie....
dia kasi beg ni masa tu aku tgh sarat ngandungkan fatihah...
beg ni plak free gift dari clarins, pasai dia pakai produk clarins...
dah nak jadi rezeki aku kan...zasss jerla....

memandangkan aku baru balik dari jenjalan....
bloghop kat blog mommylyana nih...
tengok2 aku kena tag....
so aku ngamik apa yg ada lam handbag tu masa aku kuar tadi....



eh, idokla aku boh fatihah lam beg tu....
memandangkan tadi kuar bawak fatihah n sarah jer...
makanya tiadala apa sgt yg perlu aku bawak....



bebenda ni sumer mcm sama jer ngan benda yg ada lam handbag g opis...
ada henpon, ada purse *sama brand la plak purse kita shaf oooiii....tapi ini Liz Claiborne pemberian dari previous bos aku, she bought it from US*....., pehtu ada opisnyer tag, kunci umah, pen gedabak pemberian djepoi...dan kamera....

What’s the most important thing in your handbag?
Purse, handphone & kunci umah

What’s the most embarrassing thing in your handbag?



memalukan ker pun 2 benda nih...tapi aku penah terbawak ini diaper (M size, fatihahnyer) ke opis, gara2 tak tuko handbag.... dah nama pun anak kecit ramaikan...itu toy henpon fatihah dpt dari auntie yg duduk sama bilik ngan dia masa admitted kat PMC dulu...kira hadiahla gitu...

What’s the smallest thing in your handbag?
Takder kot...sumer size lebih2 kurang jer....

Is there anything illegal in your handbag?
Tadek...

Hmmmm nak tag budak2 JP* laaa...2 ketul nih...
Derna and Azreen

buat jgn tak buat tau!!!!
zassssss....

12 comments:

pinkiss said...

nasib baik ko tak tag aku.. kalau tak..

kakpiah said...

aku pon tekejot gak tadik kak..
ingat hang letak baby dlm beg tu..
wakaka..

fazemy said...

mesti fatihah comel je klw dok dlm handbeg tu. erh muatke? tp cantikla handbeg tu kan. sesuai wat jln2..untung oo dpt hadiah cenggitu. kira handbeg pompuan ni cam poket doraemon la jugak kan. mcm2 ada. haha

TiNiE said...

pinkiss >> aahla kak nonie, lupa aku nak tag ko...tapi takoooottt..ala, lagipun ko bukan layan ngat tag-tag ni kan *sentap*...hahhahaha

kakpiah >> hakhak hak gimik weii...

fazemy >> yeap, beg tu santek..nak nak org plak kasik..beg pompuan mmgla ada mcm2...selalunyer la..

Deqna said...

ok gak ko tag aku, aku pun takde mende nak citer.. tag adalah membantu.. ok jap gi aku buat..cargas!

Beautiful Disaster said...

nape bdk2 JP*?hahaha..ok lar..kene tgkp gmbr lar nie..aiseh..

Deqna said...

alamak di kala aku sedang amik gambar barang2 ni sumer kamera aku kehabisan bateri pulak.. mencik tau... ryn pinjam kamera?

kalau boleh kang aku upload terus, kalau tak nantilah tunggu aku cas bateri dulu kat rmh..hehe

TiNiE said...

deqna n BD >> buat jgn tak buat...

pinkiss said...

kalau tak cam gini, aku agak layan. tapi sikit la. kalau tag yg lain, mintak sori bebanyak.

Diamilikku said...

kak tini...
duk citer hebat2 kang ada lalat ngan langau plak masuk mengomen...hahahahhaha....haiyyyaaa..ini macam punya olang pun ada ka...sone pun rasa sone kenai org yg tulis komen tuh..biaq pi kat dia la..dia takdak keja...

TiNiE said...

sone >> hanya BLOGGER memahami jiwa BLOGGER...yg penting kita hepi!!! itu anak jati perlis aarr manyak lengki sama lu wooo..kisian sama dia la..hahahaha

Baby Lyana said...

Tinie: purse ku itew hadah dr Suamiku (err..bleh ke sebut byk2 nama suami, nanti lalat menyibuk plak, hehehe).... apa2pun..kelas gi ofis terbabas bawa pampers..and handbag mu itew sgt cun ok!

heart my community