Followers

January 06, 2009

tiba-tiba aku mendapat sesuatu...

memula aku ingat arini adalah hari yg aku mungkin tiada modal nak updet ini blog...dok sesaja aku kuarkan kamera...aku snap gambo manager bakang aku ni senyap2..sekali ada munyik "kcekk..." cisss..kantoi!!! seb baik dia sporting..dia pun cam ala2 terkujat kejap, pehtu sambung balik keje...



then, aku dah ejas setting kamera tu...aku pun testing la amik gambo hp aku ni plak...ingat nak snap gambo bos lam bilik tu...tapi tak dpt angle yg bessh...



tetiba akak despatch dtg sesambil senyum meleret...'amboi, dapek apo ekau arini..bosa bonar bungkusannyer eh??... ekau masuk pertandingan apo monang ni ek..'


terpinga2 aku...aku masuk pertandingan mender pun...las las dia kasi la satu bungkusan...wow weee junior juice!!! hehehe sekali bukak...inila intipatinyer...apa2 pun yong (member poli n skypers)...aku ucapkan terima kasih tak terhingga, akhirnya kini pasti...apa yg aku tggu dah pun sampai dgn selamat...so, balik nanti aku kena p beli susu cair setin..pehtu boleh la anak2 aku makan puding mangga plak... kalau aku rajin, malam kang dah leh makan..kalau tak, tggu wiken jerlaaa....zassssss


inilah bungkusan seprais tuuu....

dan inilah intipatinyer....layann

8 comments:

suked8787 said...

Laaaa....dadih rupanya..kt kedai area umah k tinie x dak juai ka benda alah tu...area umah su ni bnyk...ada mcm2 perisa (jagung, strawberi, durian, coklat, buah2an, mango). Kalu "gibik2" k tinie suka mkn nnt sue suruh Pone hntq bnyk2 kt k tinie..

TiNiE said...

suked >> ooo tq tq very2 much sue, kak tini baru diskaver satu kedai kat umah yg jual dadih ni...tapi yg ni mmg member kak tini ni janji nak kasi..saja dok ungkit kat dia..hehee las las sampai gak...

p/s kalau nak kasi pun per salahnyer kan..haluu dj epoi, sila baca ni ek...

payiet said...

Mak oi besarnya parcel * ngan nada terkejut kan huahuahua

Deqna said...

besarlah sgt parcel ko tu tinit oi.. aku ingat kan ko dpt hp tu..

Mya said...

post la dadih tu kat sini sikit.. :D

Cik Jah said...

nak jugakkkk...... ;;)

Dj Epoi said...

Salam....

Tadak halnyerlah.......Berapalah sangat ngn DADIH tuh.......

Buakan Lu mintak ketui EMAS pong!!!!
Inshaalah...Noted..

TiNiE said...

payiet >> takdak la besar mana pun..exergerate je lebih..

deqna >> hp jer keje ko kan na...

mya >> nanti akak wat akak pos yer..

mama eshaelyn >> ada rezeki dpt ler..

dj epoi >> yes yes..tq tq

heart my community