Followers

January 21, 2009

apa ada dlm henbeg aku???

selalunyer sumer2 di atas ni mesti ada dlm henbeg aku...wajib...tapi smlm masa aku shoot gambo ni..baru aku pasan...ada satu beg kecik aka beg mekap aku takder...harusla tertinggal kat umah kan...so bebenda itu ialah:

  1. henpon
  2. kamera
  3. kunci keta
  4. purse
  5. kunci umah
  6. cable kamera *nak transfer gambo mmg wajib kena ada*
  7. clinique roll parfum *in case nak wongi2 kan badan*
  8. maybelline lip gloss
  9. beg mekap *tiada dlm gambar*

tgk la henbeg aku yg beso gedang tu...harusla segala macam leh sumbat kan...so, korang plak??? apa yg wajib ada lam henbeg/beg korang???

10 comments:

Mya said...

minyak cap kapak, panadol, asam kulit limau, buku bacaan...

pinkiss said...

2 henpon 1 personal 1 opis, kunci keta, wallet, 2 batang pen, thumbdrive, pad, kunci office, office access card. eh, banyak gak eh.. baru prasan arini. lalalaaa.. (beg mekap smpn dlm keta)

TiNiE said...

mya >> tetiba kecur leyo baca asam kulit limau..nyum nyum

pinkiss >> pompuan kan..harus nak ada segala2 lam henbeg..ngalahkan poket doremon

siti said...

hbag sy ada pempes, wipes, botol susu n kad biru bb

TiNiE said...

siti >> kakakmu ini pun kalau kuar di hari cuti beserta itu ATM harus ada pampers, botoi susu segala gak..heheheh

siti said...

harus berat smpi senget bahu sbb bwk brg utk 4 atmss

TiNiE said...

siti >> harusss...

Deqna said...

beg aku lagi gedang dari beg ko... pampers anak, botol susu eh.. tipu2 aku tipu... tapi lebih kurang gaklah kandungan nya ngan beg ko tuh..

Baby Lyana said...

Beg aku di panggil beg Doraemon oleh Hubby ku..apa yg ade? Wallet pjg, lipstik, compact powder, sunglasses and bekas gedabak dia, spek silau cahaya ku lagi, pen, 2 biji handphone, thumb drive, tisu, sikat, blotter, namecard holder..kalau kuar bersama Lyana..pampers, baju dan brg2 keperluannya masuk dlm beg lain..makanya...bawa 2 beg la...

TiNiE said...

deqna >> yer...aku tau ko tipu, takper taun ni aku rasa ada kot sumer2 tu..wakakaka..insya-Allah amin..

baby lyana >> harusla, bb lyana still kenit, mmg harus bawa segala2 p memana, lain la aku..aku dah expert..ahaks...

heart my community