Followers

January 25, 2009

misi menerjah : part 1

dari umah kakak aku johan setia ke kg. jalan kebun sgtla dekat...
plan aku nak terjah umah seseorg tu akhirnyer terlaksana...
sampai jer depan umah dia, aku sms dia 'dah sampai!'...
kami sembunyi sikit tepi lorong...
nmpk paler dia terjengoi...sambil senyum2...
hehehehe....dan, sekalian kami pun masuk
memporak perandakan umah dia....peace


yesss...inilah org itu....
nama dia muhammad b. ali...aku panggil a.mat jer...
rupa paras dia dari dulu sampai la mcm sama jerrr...
dia ni dulu senior masa poli pd...
merangkap 'abg angkat' yg sangaaatttlaa baik...
*penah hadiahkan aku n noor study lamp sorang satu*....
dia juga penah tlg kitorg simpankan kain baju/harta benda kitorg kat umah dia di pandamaran...pendek kata dia mmg seorg yg baik...
jasamu akan ku kenang selalu my dear bro!!!! love


dia sudah siapkan air kotak berkotak2 untuk anak2 aku n kakak...
biskut plak berbungkus2 dia kasi diorg...
dah cam singgah 7Eleven plak...
apa2 pun a.mat, bebila ada rezeki nanti kita jumpa lagi naaaa....


p/s nak scan gambo aku n dia dolu2 kala, scanner plak wat hal...ishktension

3 comments:

payiet said...

ayo itu akak baju itam, baek punya kasik pose hahaha

TiNiE said...

ishk..ishk..ishk..akak baju itam tu...akak sapa la tak tau...

payiet said...

hahahaha adus tak tertahan gelak aku

heart my community