Followers

January 17, 2009

penyangkut tudung bersistematik

dah lama ekceli aku dok nengok dak ni dok pomot natang nih...
mmg rasa nak pung, cuma tak sempat nak order....
pehtu smlm baru tingat yg aku ada tinggai msg kat blog bisz dia ni...
kalau nak tau further pasai natang ni terjah la blog bizs tu...
bukan mendalah ni jer dia jual, ada mcm2 lagi....
aku order seketoi...dan servis dia selaju kilat di langit mendung...
by after lunch, aku dh dpt dah...tanduk
cayalaaaahh....

dah sampai rumah, segera kencah tudung2 dlm almari....
smgt giler nak tgk apa hasilnyer....

ini baru separuh jalan nih...blm gantung dekat induk dia...

yeyyyytepuktangan.... akhirnyer, tudung2 ku selamat dilipat dan digantung mengikut citarasa...so, kepada tuan bizs nih, keep it up...tahniah dan semoga apa yg kita lakukan mendapat keberkatan donia dan akhirat...amin!!!love

8 comments:

Dj Epoi said...

Mie berapa sen satu ....?
Bak Mai order kat Gua satuhhhhh!!!!
Gua nk bg upah kat Suked....pasai tolong cuci sangkar burung Gua hahaha ( dalam kater lain...jek menyeget!!! )

fazemy said...

Wahhh sgt menarik. Nak beli jugakla. Senang nak tarik. Ni klw lipat2 tahu ambik yg belah atas je. Yang kat bwh tak layan dh. pakai hanger ni senang la nk nampak. ye dak. tenkiu for this idea. Mahal x? nk masuk la blog biz tu..zasss

suked8787 said...

Makacehhhh...sayang Dj Epoi...camtu la suami mithali...kuang3x

Order...jgn x order....

Baby Lyana said...

ermm... menarik..tertarik..da bomz... kalau berlipat...asyik layan tudung lipat atas..x tau @ x ingat ade tudung yg di anaktirikan.. hahah

TiNiE said...

TiNiE to all >> betoi tuh...mendalah ni tak mahal..hanya RM25 jer seketoi, nanti mie orderkan dekat pone/sue ok!!! betoi kata emy n shaf..bila kita lipat masuk drawer asik amik yg nampak jer, yg dah tenggelam tu kita dah tak amik dulik, makanya jadila tudung yg dianaktirikan bak kata shaf...hehehehe

SyaNa said...

yahh aku da beli gak..sungguh best..

TiNiE said...

syana >> betoi..besst

tipahvogue said...

owh, tq sebab sudi pomot kan ek kak tinit!! :D hehehe

heart my community