Followers

January 24, 2009

bila petang kak ros pun sampai....

kak ros sampai umah aku sekitar jam 5.00pm...
dia naik kejap...aku plak siap2...
zasss 5.20pm centu p amik atms kat umah bbsitter...
pehtu p amik adik aku yg keje berdekatan umah aku ni....
dia kuar kul 5.30pm on da dot....
kami zassss ke johan setia klang.....

sampai johan setia sekitar jam 6.30pm....
jem dekat summit usj cam haper lagi...
ada kejadian klakar....
kami diberhentikan oleh pak polisi depan summit lama giler...
sekali bila dah leh jalan, keta wira depan kami ni dok sibuk hon keta depan....
tup tup..dia kuar, kakak aku dah cuak...
ingat dia nak mai marah kami kot dia ingat kami yg hon kat dia...
rupanyer dia p kejut org depan tu...
tidoooo beb!!!! giler, tu la sapa soh naik keta mewah...(mercedes)...
dlm jem pun leh lelap, pehtu nyusahkan ramai pihak...
apooo daaa....
aku ada misi esok pagi nyer....
misi apa yafikir
misi jumpa seseorg yg dah laaaaaaaaaaaaaamaaaaaaaa tak jumparindu

No comments:

heart my community