Followers

August 10, 2009

kepuasan MAXIMA!!!


:: my N81 8G, iPhone 3G n iPod touch ::

rentetan dari entry ini. heh, aku dpt lagi seketul seperti di atas. oh! suka..suka..suka. akhirnya, walopon hanyalah 3G dan bukan 3G S, tapi aku tetap puas ati. syukur...syukur.

blogger-emoticon.blogspot.com

dah boleh tido lenasengihnampakgigi.

15 comments:

Dee said...

sapa bg ni tinie..untunglah badan..

pinkiss said...

perasaan jeles sedang melanda. sekian.

joegrimjow said...

ape bexa 3g dan 3gs?

fazemy said...

Wahhh bilalah nk merasa apa yg kak tinie pakai nih...10 thn lg agaknya. hik hik

payiet said...

WOOOOOOOOO *sambil panggil org kampung buat ombak

SYAbAR said...

berapa byk collection kau ada daa....

mAr@ZiEy said...

Jeles yer!!!

Nak gak..!!!

Blue Roses said...

wah byknye kak.... blh jual satu??heheheheh:)

Amirza Kraf said...

aku tak mau komen sbb terlalu la zeles... huh... ini tidak adil....huhuhu... gila jaki jipang wehhhh

CuTeMiUt78 said...

wah.. skali ada 3 dah hah.. bestnya.. untungnya la hai

aramis2177 said...

uissshh..syoknyaaaa laa hang!untung !!!!! sekali 3 ....haaa.....hambekkkk!hehehee....besh2!!!

DaliaLiyana said...

sape bagi?? nak la gak..boleh?? lalalala...

TiNiE said...

dee : tinie belila dee, sapa nak kasi huhuhu

pinkiss : ala, kejap jer tuh perasaan jeles tu..percayalah

joegrimjow : 3G S lebih laju/advanced dari 3G...

fazemy : ala emy, tak rasa pun takper..kaktini ni jer kenot tahan..hehehe

payiet : ko suka kan...

syabar : tak sengaja daaa...

maraziey : cpt cpt gi maxis centre..offer baeeek punyer

blueroses : masalahnyer, nak ke beli??

amirza : sabaq mie...aku ni dah terlampau gediksss tu yg jadi gini..hakhakhak

cutemiut78 : ini koleksi bukan sekaligus, tapi pelan-pelan. heh.

farah : aku baru nak merasa farah. hahahaha

dalialiyana : segera dptkan di maxis centre berdekatan anda...

mRs.jUkoGYu said...

banyak nyer kak...meh satu..wang nak kaler pink tue..ngeh3x...

TiNiE said...

juls : mana leh, sumer pun akak guna. tamak kan akak..heh

heart my community