Followers

August 06, 2009

aku dpt gif gif lagi...yeayyyy

koperal anuar zain call aku dari lobi. katanya ada telegram. harusla aku cuak, sapa lak nak anto telegram kat aku nih. terus terbayang tipikal citer melayu ayat² standard telegram 'balik cepat, mak sakit tenat' astaghfirullahalazim...simpang malaikat 44. tak puas ati, aku tanya lagi. untuk aku ker?? dia jawab yerlaaaa...ishk koperal ni dah la panggil nama aku zamie, jarang la kat sini org panggil aku zamie. dush dush sama koperal tumbuk.

aku pun terkocoh-kocoh gakla kuar. sesambil dlm ati berdoa doayg bes-bes jer. ada gakla terselit harapan dpt menang iPhone ke kan. *dan lagi tu*.

dpt jer envelop tu kat aku. aku belek kiri. belek kanan. nama sender shazura. siapakahfikir??? setau aku, sorang jer umat nama shazura dlm donia ni yg aku kenal. budak jps.

lelama belek, aku pun rasa tau la dari sapa. tingat dulu ada sorang blogger mintak add nak kasi small gif katanya. dgn kelegaan aku pun bukak la itu envelop. yeyyymenari!!!! i like....CTO.



:: the envelope ::



:: the gift wit short n sweet note ::



:: seketul magnet eskem yg comel kebaboom ::



:: close-up ::

terus, tanpa berlengah aku sms sender gitau gif gif itu sudah selamat aku terima dan jua ucapan terima kasih peluk cium yg tak terhingga. sesapa nak jamu mata pelbagai bentuk dan rupa FM sila layari website ini. tq zura love!!!!

blogger-emoticon.blogspot.com


8 comments:

leadleedeea said...

waaaa da sampai yek? Lead pon dpt gak..nak shopping dulu then baru nak buat entry khas for zura plak..comel jek fms yg stickin on ur pc..hehe~!!

Naja said...

terlior plak aku.. dan2 tingat en3 hang pasai eskim baskinrobinhud tu

m@m@yAyA said...

huhu terharu plak akak dh lekatkn my aeksrim tue..Sib baik ada aikon..
Jg baik2 tkut cair plak nti!!~hehe

wah tanetk2 plak tgk FM akak yg pelbagai itew..Meh stu????

Dee said...

cantik2lah fm ko tinie..cute2..eh..apsal kat monitor aku xmoh lekat ar..asik jatuh je..

joegrimjow said...

asyik dapat je
bile nak bagi kat kite lak?

Cikgu Ije said...

comelnya collection magnet tu..

*tetibe ada hobi baru. agaga. =P

sue-ab said...

aku pun collect fm jugak...huhuhuhu...

Karbon Kopie said...

siyok la kak asik dpt adiah jer..nape xde org yg sudi bg utk diriku insan yg lemah ini..;p

heart my community