Followers

August 02, 2009

SABTU kami : dari taman jaya ke jualan durian d24


:: huhuhu..kakros pun terjebak ::
:: ini sejenis flip flap tp aku rasa yg ni lagi irritating ::
:: korang tgkla senyuman nyer ::
:: urrggghhhh..pangggg, tapi sbb keta org aku sabarkan jerla ::
:: kata kakros student dia kasi 'ka, hang mau kaver line' ::




:: antara tujuan ke taman jaya ::
:: mau pekena rojak buah dia ::
:: org ke taman mau exercise, kami lak mau makan ::
:: rojak buah, ice cream, kopok lekor, laksa ?? ::




:: fatihah kebosanan dlm stroller ::




:: akhirnya achudida dera dia ::
:: dia suka tak apa ::




:: gembira lepas bebas di taman ::




:: sblm balik umah, singgah up durian ::




:: D24 sekilo RM8. kami dpt 5biji dgn RM40 ::
:: zassssss ::

11 comments:

Mya said...

alaaa bila sy plak blh mkn durian nih.. huhu....

@e_da said...

huhu sedapnya durian........ lg2 D24 nih tak boleh tahanlerrrr....

TiNiE said...

mya : insya-Allah masa itu akan tiba jua...percayalah...*motip?*

eida : sabo sabo..sok dah setel bersalin makan la sepuasnya..eh, tapi skang blum bersalin boleh jer nak makan sikit2..hehehe

ije said...

adeh. nikmatnya tengok rojak buah tu..~

payiet said...

sib baek flip flap tu bukan didalam wira ebo kamu kan kak?!

Dj Epoi said...

Sat lagi ....
Gua nak kluarkan Durian beku dalam peti ais Gua hehehehehhehe

MaMaQaYPo FaMiLy said...

Fatihah SLIM CUTE jer kan? Dah "dapat kaki"?

suerai said...

tengok k.tini mkn rojak teringat kat rojak ngan laksa pak ndak kat pdg kilat kola kedah. tp rasa tak cam dulu dah masa zmn kita kecik2 dulu. balik keja sat gi nak beli la rojak......slrpppppp!!!!!

TiNiE said...

ije : rasa dia ok ok jer la kot..

payiet : haruss takder dlm ebo ku yit..

djepoi : wohohoho sedap tu..nakkk

mamaqaypo : blum la mama. baru dok berdiri gitu2 jer..

suerai : alahaiii..sedap tu surai. nak plak ngan air nenas dia. peh, harus menjilat segala...huwaaa nakk!!!

mRs.jUkoGYu said...

menapakah perlu ada durian kat n3 nie...saket nyea dada ku..uwaaaaaaaa.....jeles.....;(

TiNiE said...

juls : yerla, akak rasa skang every weekend pun beli durian..adoiii..panaih panaih..

heart my community