Followers

August 07, 2009

ani sup utara - cawangan sri manja

hari selasa tak salah, aku ngan achik baru pasan yg ani sup utara cawangan baru dah dibuka dekat area umah aku ni. tak sure la area situ sri manja ke haper, tapi yg pasti PJS, petaling utama la. kami pun apa lagi, zasssss.....



:: menu dia ::



:: interior dia yg canggih gakla ::



:: bandung cincau dan epal kasturi ::



:: kotiau n bihun sup ::

apa yg nak aku tekankan di sini, ani sup utara mmg special untuk sup sup jerla. sup dia pun aku rasa mmg lain la dari sup di KL nih. harga dia pun average RM4 per portion. so, agak berpatutan la. bagi aku, untuk sesekali bertukar angin boleh la kot terjah kat sini. nak kata sedap sgt melampau tu idokla. heh.


9 comments:

AMIRZA said...

hang telah membuat air liur aku meleleh di pg ari sumaat... huhuhu... dah la blum sapan lg nih...

AQisH said...

wehh akak mmg sukaaa mkn sup² utara nih..mmg teringin nak try ani sup nih..dgr citer kat BSP pon ado..area rmh lamo den..haruss dicuba nnt..

Diamilikku said...

ya...memang sangat sedap...makan nasi dengan sup plus telur dadar sangat manthoooppp di situ....

payiet said...

tin, hang jual lak mee kari hang yang sedap tuuu. "Tin mee kari utara"

pinkiss said...

adoila.. aku mmg suka banget ngan sup.

Cikgu Ije said...

apple kasturi... waaa..

Beautiful Life said...

Kat area rumah aku ada gak Ani Sup Utara tapi aku belum lagi la sempat merasa. Tp aku mmg minat koaytiau sup...nanti akan ku cuba...

leadleedeea said...

Ani sup mmg sedap, for me laaa mmg sedapp..abc dia sedap~!!

TiNiE said...

amirza : im sori!!!

aqish : coba jgn tak coba kakqish..

diamilikku : ooo ada set nasi ek..harus dicuba jugak nanti..

payiet : reserved the best panggg for you...awasss

pinkiss : haaa gi try gi...

ije : nyum..nyum..

nuwal : yer yer...harus cuba

lead : oooo..nanti akan ku try lain menu lak...

heart my community