Followers

August 17, 2009

lunch bersama my sister @cozy corner, jayaONE

seawal pagi sesudah subuh, kakros tipon ajak dating. katanya aku asik makan tempat hebat jer, tapi tak ajak dia. hoh, hebat ke pun. yerla yerla yg penting hang mai amik aku lunch kang.

kul 1pm, dia sampai. terus ke seksyen 14. memula ingat nak TGiF jer, sekali tak jadi. parking susah situ. terus masuk jayaONE. aku decide ke CozyCorner jer. makanan dia so far kesedapan masih menten. dedua kami amik nasi goreng bandung + ayam wit lemon sauce. aku amik air epal ijo kakros lak amik air bandung cincau. perbualan berkisar ttg H1N1 jer. huhuhu.

dah setel makan, gigih plak cari farmasi. mau beli vitC jenis FLAVETTES (effervescent) yg rendam dlm air. kata dr.shan, my kolig kat opis ni boleh meningkatkan tahap imunisasi badan dgn jitu sempena nak prevent H1N1. since kakNA n kakFHS kasi wit sama aku soh beli jugak-jugak, makanya aku pun terjebak. dpt la 3 kotak jenama di atas dan 2 bungkus teeettttttt.

sebelum balik opis, singgah coffee bean japs. ice blended mocha satu!!! sementara kakros p amik kunci keta kat jockey. kami parking valet senang. park depan pintu masuk jayaONE. sesekali boleh laaaa. kena RM10. semua pun arini, kakros banjer. yeayyyyy tq sis!!!!


:: bandung cincau n jus epal hijau ::


:: nasi goreng bandung, peh terangkat!!! ::


:: sempat ber facebook tuuu ::


:: ayam goreng wit lemon sos ::


:: parking depan pintu masuk jayaONE ::


:: 3 kotak flavettes ::


:: ini aku nyer ::


:: iklan japs ::

masa tgh q nak bayar, kakros tunjukkan aku iklan seperti di atas. kalau korang pasan, apa yg cuba iklan tu katakan?? taktaula korang. tapi pada aku this is my first time tgk that thing wit that such ads. heh. hebat tul!!!

9 comments:

Mya said...

oh.. nak ice blended gak! huhu..

CAHAYA said...

wah, macam best je ciken lemon tu. terliur lak tghari2 ni.

selamat berpuasa buat tinie satu family. ;)

Dj Epoi said...

Kotak TEEEEEEET!!!! ?

Bungkus yg Biru aper eik...? Bungkus cokelat Bungkus Kek? hehhehehheheh.....

Horeeeeeeeeeeeey...besuk ader orang nak belanja makan sedap!!!

Terima kasih lah eik....yang sudi bagi kat Gua dan partner It Gua RM tuh ?

attyfir said...

shedapnya ice blended..

Ako Retna said...

erkk psttt flavettes tu apa ek??

Eta LaZiM said...

ambik langkah berjaga-jaga itu HARUS!!!

TiNiE said...

mya : boleh boleh..sabo..tgguuu

cahaya : same goes to you C!!! tq...

djepoi : mana kita mau makan daaa...

atty's : nyum..nyum..

ako : flavettes sejenis vitC yg jenis larut dlm air menjadikan air oren yg sedappp...

mamaqaypo : betul tu mama. 10markah.

Dee said...

umah baru ke tinie? nk raya dh eh..hehehe..redoxon lg sedaplah tinie..cam minum orange juice..itu wipe once last 1 week ar..xyah mandi ke? kahkahkah..

TiNiE said...

dee : aah ek..kenala nak raya umah baru..heh. sedap gak la flavettes ni..kan kan iklan tu sgt tak masuk akal...

heart my community