Followers

August 11, 2009

street market @the curve, mutiara damansara


:: 3 helai rompers fatihah ::
:: 4 ketul FM ::

hari sabtu, as planned aku beserta adikbadik tiri telah berjanji setia ke tempat di atas. seawal pagi anto budak-budak ke neseri. pehtu tunggu adiktirigugurl jemput aku di rumah. dia dgn adiktiriboboy bersama jemput aku di umah.

terus ke mutiara damansara. since still early in da morning kami masuk ikea dulu. jenjalan coci mata. katanya street market tu bukak kul 10am. sempat la kami pose-pose artis dlm ikea kan. sementelah adiktiriboboy merangkap personal photographer kami. heh.

dah penat tawaf ikea, lagi sorang adikbadiktiri muncul. makanya lengkaplah carta orgasma organisasi adikbadik. terus menuju ke the curve sana. sesambil bikin pose-pose gempak. *gempak la sangat*. pendek citer dptla aku hasil spt gambar di atas. sekian.


6 comments:

AMIRZA said...

wahhhhh mana gegambar gewdiks di ikea... cutenya FM tu... tp cute lg itu budak kecik... hehehe...

AMIRZA said...

erkkkk sori la tinie smp dua... tetiba je kuar jd dua... ampunnnn buuu...

Mya said...

lambat lagi la aku nak update ni. menunggu gmbr kita kan kak.. huhu..

Eta LaZiM said...

Cantik!! semua Cantik... :D

payiet said...

Hey uolls perli aku la tu, nunggu gambo bagai kan?! huh awas lo

TiNiE said...

amirza : tula, personal photographer aku aka si payiet lum kasi gegambo gediks kami mie ooiii..blame on him..heh

mya : yer yer..

mamaqaypo : terima kasih!!!

payiet : takoott..aku diawasin sudahnyer...

heart my community