Followers

August 20, 2009

first progress meeting

yeayyyy...cek smlm sudah selamat di bank in. dan, tadi lunch time aku mtg dgn sharepartner *tetiba jadi sharepartner kan*. dia mau kata putus dari aku. apa yg aku mau untuk dapow aku tu. oh ya, cek dlm entry lepas tu sempena aku bakal menjalankan keje-keje 'makeover' di rumahku itu. dan nasib telah menentukan keje-keje tersebut perlu dijalankan di dlm bulan RAMADHAN yg mulia ini. itu sbb aku kata RAMADHAN ku taun ni akan lebih mencabar. heh.

berbekalkan wit yg aku dpt sempena projek bersama tu, kami sepakat terjah coffee bean. zasss jerla apa yg rasa nak zassss janji selesa bontot dan perut. aku amik fussili chicken tuna. sharepartner amik chicken lasagne dan sepakat kami minum iceblended blackforest.

perbincangan pun bermula. yessss. aura sudah mari...aura sudah mari. ya- Allah ya tuhanku, Kau berkatilah projek yg bakal dijalankan ini. Amin....jom jom pakat aminkan sesama.



:: RM50, sumbangan mslia ::



:: immediate effect jadi member, dan dan dpt diskaun RM3 ::



:: lunch set aku arini ::
:: ALHAMDULILLAH ::

10 comments:

Naja said...

semoga semuanyer berjalan lancar.. baik puasa mahupun pengubahsuaian dapoq hang tu... amin!

payiet said...

terliuq oi tgk ko punya lunch set tu kak oi

Unknown said...

iyerla..aku pun terliur..rase mcm g terjah je kat coffee bean tu lps keje ni..walauapapun, aku nak aminkan jgk projek yg tersurat dan tersirat tu.

Cikgu Ije said...

perut tgh lapar ni.. aaaa..

CAHAYA said...

Tgk duit rm50 yang baru tu teringat plak yg Cahaya hampir tersalah tgk dengan duit rm1. Huhu. Naya jek. Nasib baik peniaga jujur.

Baby Lyana said...

wah wah wah.. dah zasss teruih..baguihh

Mya said...

jgn lupa buat majlis rumah baru kak. masak mee kari..

Dee said...

jgn gelak..dee x penah lg mkn kt coffee bean..bila nk blanja dee?

Karbon Kopie said...

kak...saye mcm xpenah tengok jer duit 50ringgit tu..baru kea kak...jakun nie...;p

TiNiE said...

naja : terimakasih. insya-Allah amin.

payiet : harus la ooiii..sedapppp.

adin : bebila aku banjer ko lak ek...

ije : hihihih m sori!!!

cahaya : uihh..nasib baik. kalau tak, takder rezeki. syabas peniaga itu.

shaf : hiks. tq.

mya : urrggghh tekanan tau sebut mee kari.

dee : ala, coffee bean takder mender yg special pun. boleh boleh. ada rezeki tinie banjer dee nanti. insya-Allah.

juls : yer betul. not RM50 itu adalah wit baru.

heart my community