Followers

August 27, 2009

sakit mata vs agen P1 w1max yg mengong...grrrr

assalammualaikum. apa khabar semua. harap-harap sihat la hendaknya yer. *dah mcm anto surat kat pen-pal la plak kekdahnyer*. heh. just nak inform aku on MC hari ini dan esok. dari smlm lagi dah syak mata ni nak memerah. so, balik opis smlm terus zasss ke klinik. dah setel kat kinik, ujan lak turun mencurah. bersepakat nak berbuka di mcdonalds OUG saja.

sesampai di mcD, jam udah menunjukkan kul 7pm. sempat la aku pasan, ada booth p1 kat situ. mmg dah lama simpan plan, nak tuko maxis brukben ni dgn p1. dah bnyk testimonial pasal p1 ni kkwn kasi. since maxis asik kedaung jer lately nih, aku pun terus la mampir ke booth tersebut mau mendptkan info. manala tau ada offer baeeeek punyer.

ada 3 org chinese man kat situ. 2 org berbaju pink, dan lagi sorang berbaju itam. mereka ini duduknya satu meja. so, aku pun takderla nak differentiate sgt terus la aku tanya. kalau modem biasa p1 yg itam kotak tu aku dah tau la sikit2 info. yg penting monthly RM49 compared to maxis skang yg aku pakai RM68. so dah agak jimat di situ. tapi, kata mereka stok untuk itu dah abis, tinggal yg ada wi-fi jer.

aku pun, apa lagi tanya-tanya la plak modem yg ada wi-fi tu. chinese man yg baju itam tu yg beria menerangkan dkt aku. aku mmg puas ati la. yg peliknya, mamat baju pink tu sudah hangin seems like si mamat baju itam sudah rampas kastemernya. to cut it short, lepas jer aku isi form subscription telah berlaku perebutan form di situ sampaila form tu koyak. huwaaaa!!!! malas aku nak tggu lagi aku capai mana yg patut terus aku blah.

yg aku tak puas ati, kalau korang betul² nak gadoh bertumbuk tumbuk jerla terus. takat tarik-tarik form sampai koyak. apa kesssssmarah!!!!

11 comments:

Eta LaZiM said...

kesberebut customer lah ni? hmmmm

mrblind said...

jadi tak bertumbuk la ni..rugi betul

TiNiE said...

mamaqaypo : tinie pun rasa gitula kot..pasai tinie tak paham bahser cina..hehehe

mrblind : itula pasal, alang-alang gaduh bertumbuk jerla terus...ini tak. mmg rugi..hihihi

Diamilikku said...

tu baru berebut customer..cuba bayangkan kalau salesman tu berebut awek..camna ehhhh

ALoNa CintamaniszLite said...

Eh..ada yg murah ke P1 w1max ni? Ari tu baru2 keluar mahal kan??

Kalo register siap ngan modem semua berapa RM ye?

psst; cayalah tinie..org berebut2kan hang ler..heheh..

Naddiea said...

itu la dia kalo orang x posa.sungguh tidak sabar.kalo deme tu buleh posa mmg form kak tinie selamat n akak tinie buleh bergaya ngan p1w1max tu hari raya ni.hihihi...

Karbon Kopie said...

adeiii..macam budak2 hingusan plak kan kak...

nak ngadu...
berokband sini mahal la kak...tiap bulan 5ratus...kalo pakai kurang 3ratus la....sob..sob...

TiNiE said...

diamilikku : masalahnya sone, kalau pangai gitu ada ke awek mau..hihihi

cintamaniszlite : skang p1 antara yg termurah. ikut pakej gakler. cuma bayar satus untuk registration then terus bayar billing kalau amik yg RM49 sebulan, RM49 la...part berebut tu takder maknanya kak...

naddiea : tula pasai, ujung² akak gak jadi mangsa..huhuhu

juls : yer...sgt hingusan.
aiyooo mahal nyer...ko pasrah jerla eh, memandangkan en.hubby ko gaji melebat ko pau jer dia..hihihi

Mya said...

ujung2 company P1 W1max yang rugi.

kak, nanti kasi story ini cerita full version dalam st eh. sungguh menarikk..

Dee said...

hahaha..smpi berebut2 customer..berebut komisyenlah sebenarnya ni..

TiNiE said...

mya : harusss kasi full coverage..don wori

dee : lebih kurang gitula dee..haih

heart my community