Followers

August 09, 2009

pertandingan mewarna anjuran antidadah kebangsaan

dah lama aku baca notification pasal benda di atas nih. tapi tak ingat nak registerkan ketiga-tiga princess aku. sampaila ari kejadian, yakni arini. dari ting.4 aku dah tak senang duduk. pengerusi dok keep on announce soh budak-budak tulis nama di kertas memasing. tak kesudah, aku pun turun jugak.

aku jumpa dgn committee. last minit registration. nasib baik boleh lagi sarah aaliyah jer join. najihah lepas bebas main buai. jenuh la paksa diorg soh kaler elok-elok. gamaknya dah boleh rasa bosan kot. kat umah mengaler, kat sekolah mengaler sampai la kena kaler kat tetengah court ni ha. tapi diorg zasss jerla.

waktu ni, en.nahar bawak fatihah naik beskal keliling bilding pehtu bawak dia naik dan tidokan beliau. tinggal la aku n 3org anak-anak kat bawah. jom layan pics.



:: kemain lagi posing time mewarna ::



:: sebahagian dari kanak-kanak yg ambil bahagian ::



:: dif dif kehormat. YB bahagian PJS pun ada ::
:: ketua balai polis PJ pun ada ::



:: semua pun dapat hadiah ::
:: sarah adiah saguhati ::



:: aaliyah pun saguhati ::
:: dpt la sorang sekotak kaler n buku mewarna ::

bekpes n lunch provided. tapi aku kemalasan mau tunggu lunch pasal si najihah sudah nangis² mau itu adiah. since dia tak join, mana nak dpt adiah nyer pun. sekitar jam 11.30am naik ke rumah. pakat layan tido.


6 comments:

SM79 said...

tahniah2 to dua beradik... walau hanya saguhati tp ttp semangat...

TiNiE said...

Mrs sm : tq sue!!!

Idya said...

Kadang kadang tu anak2 sering meluahkan perasaan melalui lukisan mereka...mcm anak Vie if kena marah mesti terus capai pensel n draw something...n colour the picture. after that datang duduk sebelah kita walaupun tadi dak kena marah...

payiet said...

to najihah: tak pe nanti unkel buat pertandingan mewarna, unkel kasik hadiah byk byk pada kamu. Jangan nanges nanges ek

Mya said...

najihah, nanti acik mya joint venture dengan angkel payiet yer..

TiNiE said...

idya : ooo mungkin la kan vie, thanx for sharing..

payiet n mya : harus aku tuntut, bagi pihak najihah...heh

heart my community