Followers

February 20, 2009

teka teki suka² takdak hadiah

las year. dalam bulan dec kot, aku join treasure hunt (TH) bnm. first time ever la kira join. bes, pasai dpt t-shirt, goodies dan yg paling penting aku enjoyssmenari. team mate aku pun begitu sporting sekali. kami dpt gakla placing. dapat hadiah satus hengget. jadikler dari takder kan.kenyit

aku bukan nak citer pasai TH. ni ha, aku godek² folder lelama terjumpa plak ngan mendalah nih. aku mmg teruja nengokkan mendalah ni masa mula². kalau korang terror la kan, kasi lokasi mendalah nih dgn tepatfikir. sekian.



paip gergasi!!!

10 comments:

pinkiss said...

takde hadiah, malas aku nak teka. lgpun aku tak tau pun lokasi paip godang tu. hahaha.. larikkk!

MariaFaizal said...

Ala...pic pipe tu tak appear(tak nampak la dik...)connection prob kot! or server prob...

Nanti akak teka (i'll be back!)

Anonymous said...

terletak di satu hi-way yg aku sudah lupa lokasinya. disebelah kanan! mgkn hi-way kepong!

dan sila kata aku betul !

Anonymous said...

HIGHWAY MRR2 DEKAT NGAN AREA PANDAN INDAH..BETULKAN..

TiNiE said...

pinkiss >> ala ko kan dah dpt adiah..kan kan

mariafaizal >> ok sis, no harm

bondarock >> salah!!!

anon >> aiyok...*clap..clap..clap* perfecto..terror aarrr...syabas..syabas...

fazemy said...

Ala kak tinie..saya pun tahu jwpn dia. mmg kat pandan indah tu. saya lalu hari2 dari paip tu blom ada smpai dah ada tapi tak kluar2 air.

seb baik takde hadiah.klw tak nyesal jawab lmbt nih. hehu

payiet said...

kak tin kalo aku mau jawab, aci tak? hahah larikssss

MariaFaizal said...

Dah ada org jawab daa....
Pleasant weekend.

Mya said...

aku awal2 nmpk paip gergasi nie dah kagum dah.. terbeliak2 bijik mata.. hehe..

TiNiE said...

payiet >> ko lambat aarr..

mariafaizal >> thx kak..

mya >> kan..cam keajaiban duniawi gitu

heart my community