Followers

February 21, 2009

GENG - pengembaraan bermula (part 2)


kami ke 10-10 org. dpt gak amik gambar semua ahli majliskenyit.


kakros n family pun sampai. kami ke sunway saja. punyala susah mau kepung itu kanak². tapi kena redha gakla pasai modus operandi nak bawak diorg nengok citer upin n ipin nipenat.


gambar dicilok dari ini blogger.




dah sampai tgv. beli tiket. luckily org tak ramai. dan seat rata² pun ada kosong. kami dapat seat harus la sederet kan. pehtu view mmg menarik. tetengah. tapi yg aku agak kureng ngan ini citer, memula tu ok lagi la. layan gelak. di pertengahan citer aku rasa agak heavy pasal resaksa, ular dan segala adalah menakutkan. mcm citer serius plak. si najihah mula tak senang duduk. seb baik fatihah layan tido jer. aku yg dewasa ni pun agak saspens² gakla masa tu. dlm ati dok pk bila la nak abis. tapi aku tak boleh menidakkan teknologi canggih yg mampu dilakukan oleh org tempatan kita. syabas yer krew citer upin n ipin (walopon aku rasa citer ni bnyk karekter rajoo jer dari upin n ipin...layan kan jerla)tepuktangan.


dah abis nengok movie harus la terjah memana kedai makan untuk mengisi perut. kami ke A&W saja. tingat root beer n float dia yg marvellous itulapar. dan food A&W skang adalah berbeza dari dulu. agaknya dah dinaikkan tahap kualiti kot. fries dan segala food adalah fresh panas². 5star untuk food A&W.



citer dah nengok. perut pun dah isi. jadi tunggu apa lagi. balik time!!!marisini

13 comments:

Baby Lyana said...

eh..enn nahar x ikut ke?

kakpiah said...

anak2 aku lak bila part lawan2 resaksa bagai tu.. kemain sonot lagi kak...
aku lak yg naik bingit tinga..
tp mmng best la citer nih...
dan mmng watak rajoo lg menonjol dlm ini cerita...

aramis2177 said...

uishhh...sumer entry rakan2 aku kat mesia sumer duk layan citer nih!.....best ke weyy?adika ku pun kata best gak......kalau aku ada kat Mesia laa ni sure aku pun sama layan gak kan!huhuhuh...besh2..

TiNiE said...

shaf >> en.nahar bab² hiburan ni dia out sikit, lagipun yg p sumer pompuan² harusss la dia mengundurkan diri...

kakpiah >> anak aku yg no3 siap menggelabah part lawan² tu jgn kata dia aku pun saspensss...

farah >> betoi farah, tapi aku rasa tak lama pasni harus masuk astro box office...

Diamilikku said...

kak tini...bawak tihah gi tgk gak ka?? dia okay ka dalam wayang..sone nak bawak alesha..tapi rasa mcm takut2 sikit..sebab tak besa kan...
tapi mizan pun memang duk ajak tgk citer nih..nak bawak alesha..tolong bg nasihat sikit

TiNiE said...

sone >> aah bawak fatihah masuk sekali, kaktinie rasa ok kot. alesha jenis melasak kalau tgk citer tu mesti dia suka pasai ada part ganas kat tetengah citer..soh mizan riba dia..takut dia tekejut..ada adegan saspens gak...

Azure said...

best kan cite ni? memang puas ati la bawak anak2 tengok...

tapi tu la, bab ngan resakse tu cam horor sket. ada budak siap nangis2 lagi

ieza said...

sis..setuju nau ler ngan pendapat yang pasal raksaksa tu...iza pun terpaksa meriba hana biler since yang ada raksaksa tu...huhuhuuhu

Mya said...

berapa bintang mau kasik kak?

TiNiE said...

azure >> betul..betul..betul..

ieza >> kita org tua pun seriau..apatah lagi la dak pompuan..

mya >> errmm...kena tanya budak² tula..heh

Baby Lyana said...

ermm haruskah aku membawa Lyana tgk cerita ini? fikir fikir.. ermm.. kena tanya daddy nya ni..tak bleh jadi ni..

AQisH said...

fuhhh..rombongan kak ros ;-)

akak pon baru tgk citer ni smlm..nnt nak wat entry gak hehe..

TiNiE said...

shaf >> errm..aku rasa ok kot ...

aqish >> haah, rombongan kak rooosss!!!

heart my community