Followers

February 05, 2009

PGL - serba salah...


BNM dgn murah hatinyer kasi staf tiket nih. sapa yg dah kawin dikasi sorang 2, staff n spouse. for those yg bujang tu, sendiri mau ingatla kan. aku dpt la 2 ketul. tapi, sayangnyer en.nahar takmo gi. dia tak minat. puas gakla aku bujuk. nan ado yg berjaya. since aku pilih esok malam, jadinyer cam short notis la sgt kan. aku pun cam takder la minat bebeno nak gi. teringin tu ada gakla. errmmm, dok plan ngan kakros nak ajak dia gi. dia ok. cuma nak tinggal anak2 dekat achik n achu tu aku agak keberatan. tgkla, kalau memang rezeki aku, aku pegi. kalau ada rezeki org tu, dia dpt tiket nih. haih.....

10 comments:

Baby Lyana said...

Samalah somimu dgn somiku.. xsuka tgk teater..so, jgn ku mimpi la....

Diamilikku said...

ish ish ish..
kan best kalau sone dapat tiket tu..
tapi apakan daya..
diriku berada di perlis indera kayangan...huhuhu

AQisH said...

emm..akak dh penah tgk PGL I dulu mmg bestt..now dah season 3 yg dijanjikan lebih marveles..kali ni klu dpt tiket free mcm dulu pon rasanye dah xleh pegi sapa nak jaga anak kat rmh owaaa :((

btw enjoy the show yer tinie klu dpt pegi ;-)

TiNiE said...

shaf >> sob..sob..nasib, nasib

sone >> betul sone, kalau sone dekat sini dan nak pegi, akak ok jer kasi sone...

AQish >> huhuhu samala ngan kes saya ni, beratnyer ati nak tinggal budak2 tu...pasrah

fazemy said...

Kak Tinie..nape tak mintak lebih..nak jugak tiket tu..huwaaaa..hehe

Naddiea said...

ammoih bestnya keja kat BNM.ni nk try apply reja kosong nih.hihiii...

akak,shepah teringin ni nk tgk PGL.kalo rasa2 x leh pi habaq mai la nooooooo.

Mya said...

sy smpai ke sudah nan adooo dpt gak lagi tiketnya kak oiii...

Anonymous said...

ermmmmmmm bestnya..tp sayang lak tak leh p. hai bertuahnya...suerai..

TiNiE said...

fazemy >> akak tak mintak, diorg nak kasi...dah kasi akak amik jerla...

shepah >> alalalala, ok ok apa2 kita tggu jerla esok yer...

mya >> esok (jumaat) dpt la tu...sabo

surai >> tula, tgh dok pk nak p gak nih..tak kira, tak kira

pinkiss said...

kasik je kat aku tiket tu..

heart my community