Followers

February 14, 2009

FATIHAH yg pasrah


gambar terbaru. budak kena campak plak. haih, baru kuar spital kena campak plak. seb baik mak apak pun kena sama. leh coti sama². apa² pun pasrah dan redha ngan ketentuanNya. semoga kami sekeluarga akan kembali seperti sediakala sihat dan diberi keberkatan-Mu ya Allah. Amin.

11 comments:

Baby Lyana said...

Aku doakan semoga semuanya sembuh seperti sediakala hendakNya.. weih.. kalau ade parut kat muka, cakap kat aku.. akan ku berikan petua yang aku guna dulu masa aku kena, kalau tak, sure muka aku dah huduhhhh sebab penuh parut campak hitam2..

Cik Jah said...

huhh mak apaknya pun kena gak???...semoga cepat sembuh na.

Mrs SM said...

alah ciannya baby... get well soon ya little fatihah.. AMIN

aramis2177 said...

aku doakan semoga hangpa sefamily cepat2 sembuh.....huhu....cuti sesama laki bini ni kdg2 best gak..xkisah laa sakit sesama pun..yg penting leh berdua2an sekali sekala..
heheh

aramis2177 said...

aku doakan semoga hangpa sefamily cepat2 sembuh.....huhu....cuti sesama laki bini ni kdg2 best gak..xkisah laa sakit sesama pun..yg penting leh berdua2an sekali sekala..
heheh

TiNiE said...

shaf >> noted. thanx wei.

cikjah >> terima kasih.

mrs sm >> tq sue.

aramis2177 >> betoi tu farah. hehehe ,tq tq...

ieza said...

ala sian nyer..sabau ek tinie..
iza doakan semua ok..

payiet said...

Sabo kak tin, mudah mudahan kak tin sekeluarga cepat semboh

fham5579 said...

sian betui tgk gambar lak dlm keadaan terdampar camtu..lgla kesian kt si kecik nih...get well soon okay!

Dj Epoi said...

Takpa-takpa!!!!

Jangan Demam campak macam mak dia....
Dah Tua2 baru nak kena hehehehhe

Gua Doakan agar cepat sembuh...

TiNiE said...

ieza >> thx iza..

payiet >> tq adik tiwiku..

fham >> ye ye..terima kasih nim..

dj epoi >> bukan ku pinta jadi begini..huhuhu..terima kasih

heart my community