Followers

February 07, 2009

PGL - part 1 (get ready)

balik jer umah dari opis terus amik budak2. bbsitter seolah memahami, dia kasi fatihah jer, lelain dia kata dia jaga. aku pun zasss balik ngan MIMI n fatihah. sampai umah kakros n family pun baru sampai. kata nak masak, sudahnyer diorg berjemaah order mekdi. total bil mekdi RM61++. gila....gile



kak ros n achik MIMI



I'm ready!!!
sila abaikan en.nahar yg tak mesra kamera itu. ihikhik



gambo2 hepi sempena berdating berdua lebih baik pertama kali lam 2009love

10 comments:

aramis2177 said...

uikssss
syoknyaaaa leh pi dating2 berdua.....layan teater lak tu...owhh sungguh lomantik gitu!!! sekali sekala kan nooo!!!so amacam ??besh x??share aa sket!

Dj Epoi said...

Gua dengow Lu citer kat Gua ptang tadik meleleh air liur Gua nak g tgk.......hahaah

payiet said...

eh hengatkan incik naha amek gambo ngan tiara tadik huahuahua

TiNiE said...

farah >> haruss la bes dating berdua beb, tang show tu kita KIV dulu..otw la entry tu...yg penting mmg manthop n melethop!!!

dj epoi >> bessss!!!! p jgn tak p...robocop n spongebob mai letak sini, biaq auntie mie jaga..

payiet >> itu penghinaan yg abadi tu, ada ker aku setarap ngan tiara jer...hikhikhik

pinkiss said...

en. nahar tu macam malu2 je..

Baby Lyana said...

haha.. bestnya dpt berdating berdua.. bilakah giliran aku?

TiNiE said...

pinkiss >> bukan macam dah, mmg malu..manataknyer, masa gambo diambil hanya dia seorg saja lelaki dlm umah...

shaf >> ala shaf, ko baru ada lyana, kalau kuar bertiga pun still rasa cam dating gaks...

Mya said...

mana entry nyo.. manooo...

TiNiE said...

mya >> sabo..sabo...ko ingat aku g tgk teater takder bukti?? silap laaaaaa..muahahaha

Mya said...

TINI : aiyokk kak... statement adalah takooott... haha..

heart my community