Followers

February 23, 2009

edisi TERJAH!!!!

tengahari tadi. sekitar jam 11am aku zasss kuar. cari makan aar. lapolapar. tak tau kemana aku ke IOI mall saja. jenjalan cuci mata. beli la spentot kat PPGs satu set 3 ketul. jadikla. pehtu terus masuk pizza hut amik set dia yg murahss tu. aku amik set nasi. masa nak bayo, ada insiden ala² gadoh kat kaunter. yg aku pasan, makcik ni sudah hangin ngan sorang supervisor pizza hut tu. dia ter'bertuh' (tak tau sila rujuk org utara ya) bahu makcik tu dan menonong masuk dapow. makcik tu sudah hangin pasai dia rasa dirinya yg 'emas' tu diperkotak katikkan. sudah la kes makcik tu. malas plak nak citer kat sinijelir.



dah rasa penat jenjalan. aku pk nak blah jerla. pehtu tup tup idea bernas aku singgah. lagian aku blum pun visit selepas dia bersalin. aku terjah jerla. ingat² lupa la plak umah dia. nasibla. jumpa, alhamdulillah. tak jumpa aku balik la. aku berjaya jumpa dengan sekali cubaan jer. yeayyyymenari tahniah untuk diriku.

aku masuk dalam lepak², sembang², usik², amik gambo seround dua dan cubit² sikit itu anak² teruna aku pun pulang. sekian citer aku tengahari tadi.sengihnampakgigi


ni anak² sapa nih, cuba angkat laptop???gelakguling
kelihatan samsung 42" nya yg tersergam di situsiul

12 comments:

Diamilikku said...

haaa amikkkk...
duk terjah org je kan...
ahahhahahahha...cayalah kak tini...
i like...mizan pun dah terikut2 perkataan terjah..siap bgtau nanti kita pi kl kita terjah umah dj epoi plak...

TiNiE said...

haaa...dia tak tau kaktinie p umah dia nih..kaktinie soh kaksue resiakan sampai kaktinie kuarkan entry nih..wakakakaka

pinkiss said...

aku nak terjah piza gak ler.

suked8787 said...

kui3x...hehehe....menjadik2.musti dia terkezut beruk punyalah

Dj Epoi said...

Huisssssssh...

Menjadik terjahan nih.....Hebat siut!!
Jangan memain oh!!!! Lpas nih boleh join Zakiah Anas.TV3 rancangan 999

Memang Gua tak perasan ponk heheh
anyway...Tq Mie ( Selaku Pakar IT Gua )
Pi hari ni..talak makan daaaaa!!!!

P/S - Bayangkan Dj Epoi Terkejut beruk..camana eik..!

TiNiE said...

pinkiss >> haaa sodap!!!

suked8787 >> tula, asik dia jer terjah org kan..tapi tak bw apa² pun tuk bb afiq..huhuhu

dj epoi >> ala, sesekali..bes gebang ngan sue..mcm² resia dia habaq..hahahaha

tak terbayang ke'beruk'an itu..

ieza said...

syoxnyer...pi terjah sana..pi terjah sini...uuuu...mai la terjah hulu langat...best ooo...

Beautiful Disaster said...

bertuh tu ape cek oiii? hahaha.

TiNiE said...

ieza >> oo dok hulu langat yer..takper takper ada rezeki sok, kita terjah sana plak yer..bes oo main terjah² nih...

BD >> sila rujuk kakzai or kakpidah yer..:)

Diamilikku said...

kak tini len kali pesan kat suked suh dia amik gambaq DJ Epoi masa terkejut beruk..pastu suked plak buat entry terjah...hehhehehe

Mya said...

aiyokk apa cerita tergantung pasal makcik ni..

TiNiE said...

sone >> masalahnyer, masa entry tu dipublish, dj epoi kat lain, suked kat umah cena nak amik gambo??

mya >> nantila kita jumpa² an akak sambung itu story ek...

heart my community