Followers

February 28, 2009

pagi aku membawa ke tengahari

di pagi hari, semasa dok layan surfing kat tenet, tetiba aku rasa cam besssss jer kalau dpt ripit sale kat isetan smlm. dan dan tanduk setan syaitonnirojim aku naik. aku trus rachun achikmimi. tanya² kot kot dia nak cari brg for hantaran. dia pun on. zasss anto sms ke bbsitter. ppgs pun sporting jer arini, mau duduk sama bbsitter. so, pengembaraan aku arini bersama fatihah n achikmimi jer. midV n da gardens here we come!!!!



jalan gasing sedikit jem pagi tadi.
fatihah menten comey walopon belemoih ngan parut² campak sana sini.




dlm da gardens.
terus terjah counter clinique. achikmimi setia ngan clinique happy.




akhirnya fatihah ketiduran akibar keboringan sbb hanya mampu melihat ibu n achik makan. tido lagi bessshhlove


lepas jenjalan pegi balik dlm isetan, kami sudah kelaparan tahap naga langit ke tujuh. hasil baru dpt satu set perfume achikmimi jer. kami terus terjah the chicken rice shop. makan sehingga abis licinlapar. dah setel makan zasss ke jusco plak. kat jusco dpt set perfume for men se set. pehtu henbeg achik. cari kasut nikah/kawin and hantaran nan ado yg sesuai. haih, kena xplorace lagi la nanti. suker jer.....


diakhiri dgn segelas sedang ice blended black forest kopibeng. nyum nyumcelebrate



kuar dari midV kami ke jalan duta plak. amik tiket achikmimi n najihah nak balik loq staq minggu depan. beli tiket bas transnasional. otw dari jalan duta nak balik PJ, dekat klsentral sana, tetiba jalan mcm jem pelik. rupanyer ada eksiden. tapi aku rasa tak serius kot. ala² penggeseran keta ngan moto saja. eh, tapi aku ada dpt gak samting for myself hasil ngendeng² dari achikmimi, kalau nak tau pebender nyer yg aku dpt next entry eh.sengihnampakgigi

10 comments:

Baby Lyana said...

ches.. ade jugak brg utk dia.. kat baby tihah yg ikut tu xde ke beli pape?

~Cinta Cukulet~ said...

saya pulak gi shopping kat rantau panjang semalam...best giloss hehehehe...

aramis2177 said...

ghajin hang noo!!!jalan2 sopping2.....heheheee..dan lg tu sambaq kopibeng tuh!huhuhuu...kebuluq lak aii aku!!!!anyway...terkilana ku ari tu blk xdan nak pi MV!huhuhuhu

pinkiss said...

aku mengembara cari henpon kaler pink. tapi.. hampa..

siti said...

tidak kejumpaan pulak kat mid tadi..t smpi sana pkl4

Deqna said...

ko memang ada jelah aktiviti ko kan... apa yg ko beli meh habaq mai..

Dj Epoi said...

Hebat betui Lu Mie eik!!!

Besuk Inshaalah Gua giu ambik....Hanger JOYAH SPOT TUH!!! k...
Gua roger Lu dulu....

TiNiE said...

shaf >> untuk bb tihah, memula nak redeem voucher isetan, nak belikan kasut untuk dia..tapi dah pilih² takder yg padan..kaki kecit sgt..nenantilaa..

cinta cukulet >> wow!!! mesti ada bnyk tudung kan...

farah >> bertambah ghajin bila yg besaq² tak gaduh bawak..heaven!!!

pinkiss >> ala ko ni, hp pun nak pink², tapi aku rasa cam banyak jer dok jumpa kaler pink...

siti >> kami kuar midV dlm kul 1.30pm cemana nak jumpa..

deqna >> aku tak beli apa pun...dpt free gif jer..

dj epoi >> ok roger roger!!

mummy_adam said...

hahaha... sya pun dh berjaya melawat ISetan arinie.. pokai lah pakcik cengini.. hehe :)

Baby Lyana said...

oh..lyana dah bleh pakai kasut size 2... heheh... beli kasut jap ajer, pastu x muat.. :)

heart my community