Followers

February 12, 2009

jom layan video FATIHAH


video



fatihah tgh aktip angkat² montot mau merangkak kot. sebab² utama dia sudah 2 kali jatuh katil pasal ni la. cpt sgt menyulur ke depan. tak sempat nak tangkap. haih....

7 comments:

Mama_Aqish said...

jom layantz......zas.................

pinkiss said...

aku hengat nak tiru aksi fatihah la.

Mama_Aqish said...

kak tinie sape yang jadi tukang agah fatihah tu??? cik Mimi dia ka?? handphone macam cik mimi punya ja?

Mama_Aqish said...

cayok fatihah cayok.....tak lama lagi semakin laju la fatihah merangkak....

alladiin said...

petua.. klu nak anak laju merangkak, mak dia kena ikut merangkak sama..hehe

TiNiE said...

mama aqish >> tukang agah tu achik mimi ler...dia jer rajin melayan kerenah anak2 buah dia nih..skang ni pun dah laju dah si fatihah merangkak..

pinkiss >> tiru kaknonie tiru..kalau boleh laa..hahaha

alladiin >> tak baik tau kasi petua sesat ceni...

Baby Lyana said...

ermm.. Lyana lambat lagi la ni..dia kan bam-bam..sibuk angkat kepala ade la..

heart my community