Followers

February 19, 2009

hari penderaan diri dan suami

seawal pagi en.nahar dah bolos. pegi mana pun aku tak tau. smlm dah ckp ngan dia soh tolong aku cuci tingkap. dan dan tu dia kata dia lum sembuh kan. ngelat la tu. aku ok jer. sekalian fatihah tido, aku pun turunkan la keten sorang² sedih. nak basuh.

tgh² mesin dok tolong aku basuh, en.nahar balik. aku wat tak tau jerla kan. sekonyong² kawan p amik sabun n bekas air. aku cam agak saspens la apa dia nak wat? garupale

cuci tingkap weih! tepuktangan tahniah suamiku. anda telah mencuri hatiku hari ini love. u make my day today dear. jelir



keten yg lam poses mau diturunkan.
tingkap yg kebogelan di situ.



ishk..ishk..suami sapa tu ha?
sila abaikan ketinggian en.nahar yg tak brp tinggi tu yersengihnampakgigi



pas abis keje, makan eskrem plak yer kwn²lapar
eskrem cap nestle jer. en.nahar agak kureng kalau yg bercap² nih.
nak-nak yg agak mahal. harus dipangkah dgn mengkhinzirbuta tanpa usul peksa.
layankan jerla yermenari

9 comments:

azean said...

wooo bravo .. cenni aku nak pinjam laki hang leh dak tini ... tingkap umah aku dah makan tahun x berlap

Diamilikku said...

ala la la...rajinnya en nahar..
memang suami mithali...
bertuah kak tini

Baby Lyana said...

akhirnya.. dia tolong gak.... baru aje kita ckp tadi :)

payiet said...

sampai makan eskrem pun kene berpijak pada bumi yang nyata kann kak tinnnnnn konsepnya

TiNiE said...

azean >> mana boleh yan, sian dia..dah la baru baik campaxss..

diamilikku >> time dia rajin ok la..kalau kena time malas pasrah jerla..tapi bab basuh bontot anak pun dia buat tau...yer yer tetiba rasa bertuah..thanx..hehehe

baby lyana >> tula shaf, kalau dia tak wat pun..aku no harm..

payiet >> apa² pun kena berbalik pada asasnyer adik tiwi ku...salah satunyer berpijak pada bumi yg nyata ya..hv i made myself clear???

pinkiss said...

ketinggian tak penting.. lalalalaa..

TiNiE said...

pinkiss >> berpijak di bumi yg nyata konsepnyer....udah jodoh kan..

Mya said...

seksinya abg nahar. aummmm... :p

TiNiE said...

mya >> aummm balik...

heart my community