Followers

February 19, 2009

like FATHER like DOTTER


sedih udahla mereka botak. mereka jua ke campak an bersama². betulla bapak borek, anak rintik² (kena campak). so far, perkembangan 2 beranak ini adalah positif. ke campak an mereka sekarang sedang mengering. tadi g kinik pun doc cakap yg sama. fatihah sedang memulihkan diri kalau boleh ibu mau ke tahap yg asal sblm kena campak yer babypeluk. bapak baby tu takper, tak encem, kerutu pun ibu sayanglove

aku?? takder sapa pun tanya pasal ke campak an aku kan. takper, takper aku redha. yg penting aku menten cun, vog da vass dan gojes (kaknonie, pinjam jap ek).jelir


kan, aku dah ckp korang tak cayer.
lihat rupa paras ku, suci morni kannnn....gelakguling
tapi di dalam hanya Allah Taala jer yg tau
menggelitis kegatalannangih

14 comments:

ieza said...

sis..bab menggeletis kegatalan tu yang tak tahan membacanya...hahahhahah....

@e_da said...

alahai siannya baby.... anak bapak ni...

Diamilikku said...

comel lah anak bapak tuh...
kak tini tak kena kat muka ka....
nasib baik nooooo

MariaFaizal said...

Baby cakap, "Nanti la tunngu rambut baby tumbuh lebat, kalah daddy..."

W.apa pun take care & tetap maintain cute w.pun kena campak. Tak meragam pun baby kan?

payiet said...

kak tin tetap menutup aurat disitu, aku sudah kagom, syabas syabas kamu mmg akak tiri yang solehah , wahh

Mya said...

tetiba aku rasa gambar last tu ko nampak sweet muwit la kak...

ikhlas nie tauuu kak... :)

nanti chickenpox ko dh kering sikit, aku ajak adik tiri bongsu melawat ko kak ek.. jgn lupa mkn obatt..

Baby Lyana said...

hmm..patut la en nahar mita ubat parut, rupanya byk naik dimukanya..

aku tgk muka kau ok ajer..xde cacat cela..tetap gojes..okla tu..(bak kata kakak CT)..

TiNiE said...

ieza >> itu trademark akak skang..

@_da >> sian bb kan..

diamilikku >> comel ker lagi sone dah belemoih gitu...so far muka kaktinie menten lagi la..tapi seriau gak kot kot choih dia jengoi, jenuh

kakkimie >> alhamdulilah so far dia good² gal ajer..

payiet >> wakakaka...aku balik opis aku panggg ko laju²

mya >> sweet la sgt kan...haa dtg jgn tak dtg...

baby lyana >> aah, muka en.nahar kritikal gakla..aku gak menten gojes...hakhakhak

Deqna said...

maknenya satu famili ko sumer kena campak? sian kat korang... tabah kan hatimu utk menghilangkan bekas2 campak itu...

Dj Epoi said...

Sekali tengok macam pakai tudung...
Dua kali tengok pakai TOWEL daaaaaaaa!!!!!

TiNiE said...

deqna >> yerla na..campor tolak darab bahagi satu family kena..tapi aku so far muka menten cun lagi laaa...hakhakhak

dj epoi >> yer towel !!!! naper pone?? comey ka?? wakakakka

pinkiss said...

aku takde kena campak, tapi aku gatal gak.. camne tu ek?

TiNiE said...

pinkiss >> gatal ko eseptebel..hiks

AQisH said...

kesian ko tinie..satu family kecampakan eh..err..yg ciken pox tu ke..adoilah dah tua² baru kena eh..ehh tua ke..sori..hehehe..

anak² akak dah kena last year..akak kena masa form 2..err..en.zaim pon dh kena masa memuda belia..so pasni ko kena alami proses menghilangkan parut lah plak eh..semoga cepat sembuh ;-)

heart my community