Followers

February 13, 2009

kisah keychain


aritu adala terbaca kat blog akak ni, dia berciter yg tetiba dia rasa nak jadi keychain collector plak. aku plak tetiba dtg angin ahmar kutip balik keychain² aku yg berterabur seantero pelosok workstation aku tu dan telah mendecide nak kasi kat akak ni (bukan seketul tau) untuk menambah koleksi keychain nyer. sengihnampakgigi

cantik² kan koleksi keychain aku??




ada bnyk lagi ekceli, tapi aku takleh ditek actual location keychain² tersebut. dah pandai semunyi they olls ek.
errrmmmm, agak² yg mana satu (atau dua) aku kasi dia ek. teeeeeeeeeeetttttt...none of da above!!!gelakguling

p/s akak tu sapa?? rahsiaaaaaa.......

9 comments:

pinkiss said...

hmm.. sure akak tu cantik, cumil and gojes ek? lariiiikkk!

alladiin said...

yg kipas tu cantik...klu letak dlm poket seluar...sure koyak seluar tu..hmmm

fazemy said...

Ha ah la. cantik kipas tu. tak pnh lg tgk.

ieza said...

menarik...koleksi keychain iza pun melambak sbb keychain mmg benda wajib member opis bagi biler depa balik holiday..(jimat & comei )....

TiNiE said...

pinkiss >> aku iyerkan jerla kaknonie...

alladiin >> yg kipas tu ekceli kecek jer, dlm gambar cam besar plak jadinyer..

emy >> yeke cantik??

ieza >> bes kan kalau tup tup terjadi koleksi...

aramis2177 said...

waahhhh...cun2 koleksi keychain hang nooo!pelik2 lak aii btk2 dia...hehhehee..sayang woo nak bg org!hehehhee..sini kalau ada jual keychain buat souvenir leh gak aku beli2 bg hang...ni satu pun tarak..depa ni xdak jual brg2 souvenir gitu2 daaa....tapi aku leh laaa wat seniri...amik biji kurma tebuk lubang buh tangkai bg hang!lg sentimental value kot!heeeeeeeeeeeee

aramis2177 said...

waahhhh...cun2 koleksi keychain hang nooo!pelik2 lak aii btk2 dia...hehhehee..sayang woo nak bg org!hehehhee..sini kalau ada jual keychain buat souvenir leh gak aku beli2 bg hang...ni satu pun tarak..depa ni xdak jual brg2 souvenir gitu2 daaa....tapi aku leh laaa wat seniri...amik biji kurma tebuk lubang buh tangkai bg hang!lg sentimental value kot!heeeeeeeeeeeee

Deqna said...

aku ada koleksi key chain ngan fridge magnet yg byk tau.. nanti aku takde idea aku letak ni kat blog aku plak

TiNiE said...

farah >> aku apa org kasi even bijik kurma tebuk jadi keychain pun aku terima farah, janji freee!!! ingatan tu penting...

derna >> laaa, ingat ko nak kasi aku..hehehe

heart my community