Followers

July 07, 2008

special entry

smlm...on da way balik dari burger king aku mintak la nak beli doyan sejibik kat somi....aku katala balik umah kang masak nasi sikit..leh makan ngan nasi...pehtu jawapan dia begitu menghampakan..seperti kaca terhempas ke batu...praaaanggg....aku pun diam jerla sibu bahser...sob..sob...dah sampai umah segala...pp gals pun dah selamat berkejaran ke sana kemari lam umah...somi tlah memboloskan diri secara dendiam...tetiba jer dia ilang dari pandangan mata aku...aku pun cam tak duliks laaa...aku on laptop...line tenet bessss jer...dok ber YM ngan sesapa jer yg online....pehtu adik aku balik ngan adik ipo aku...depa kuar bertenet 2 org...bawak balik donut j-Co....pp gals apa lagi terus serbu laaa...aku masih depan laptop...sesambil dok jeling tv tah apa citer tah time tu....sekali somi pulang....jeng jeng jeng...terbau doyan...yeahoooo....terus aku terjah dapow..rerupanyer dia beli yg dah siap kopek...3 pek...aku picit2 la sumer...ok, sumer cam lembut2 laaa...dan dan aku up se pek...dan perasaannyer....suuuunggguh laaaa marvellous....begitu menusuk ke kalbu...dgn aroma bau nyer yg menikam jiwa ragaku...hehehehe...tima kasih bang...pasai fulfilled gak permintaan ibu ngandung ni... *ekceli entry ni khas untuk member aku kat jeddah nuuunnnn....farah hasliana, hepi besday to you!!! aku jeles laaa..hang dah jejak kaki kat mekah ngan balqises hang tuuuu*

10 comments:

Kak Piah said...

sayer pon kalo mkn durian musti nk lyn ngan nasik.. dah baca entry kak tinit nih harus ptg kang kena p carik durian nih.. sedap kan mkn ngan nasik.. baru puaih!!

TiNiE said...

betoi...nasik plak beras wangi2 sikit kan...pehtu kalau ada santan pure boh sikit...gaul2 ...pergh..wajib akak pun balik kang p cari santan pure..adoi pecah leyo

tipahvogue said...

huwaaaaaaaaa....taw dak kak tinit, sejak akak citer dlm entry akak, yg kakak akak beli doyan tu, terus semangat nak beli doyan berkobar2...nak makan dgn nasik! tapi apakan daya, daku tak reti nak membeli doyan bersendirian, tak reti nak kopek plak tu! huhuhu...nak beli yang siap dah, kena gi hypermarket, sebila ntah nak pi pon tatawu la...huwaaaaaaaaa...lapo doyan!! kak piahhhhhhhh...help meeeeeeeeee!!!!

TiNiE said...

mehla umah akak mie...kita makan doyan ngan nasi malam ni..nak?? ada 2 pek lagi tu kat umah

aramis2177 said...

Tinie.....
uwaaaaa..'sengaja aku' tau hang ni.....'sengaja aku nak bg ayaq liuq farah meleleh' huhuhuhu...inikah hadiah harijadi aku???uwaaaaaaaa...engkau mmg zalim!!!!huhuhuhuh.....
chehehehehhee..xpa aih..aku lawak2 jaaa walaupun mmg aku terliuq....xpa....mujuq hang tak tambah hang minum ayaq kopi cicah biskut 4 segi noo!!!hahhahahaaa.....
p/s: aku doakan hang sefamily dpt mai sini buat umrah gak...amin!

TiNiE said...

tq farah..insya-Allah mudah2an sampai la aku kat sana nanti...

Beautiful Disaster said...

bes ekh mkn doyan dgn nasik..xpenah try..sbb xbese kotttt..tp cm best jer tgk akak mkn..ceaaaaaaaaa..

TiNiE said...

mmg bes ryn...menu ni glam bebelah utara jer...tu pun ada gak org utara yg 'peghak' ada gak tak tau...bebila try lerr...mmg marvellous!!! akak dah up dah smlm nasi n doyan..heheheh

tipahvogue said...

gi umah akak? urghhhh...sengaja la tu kan? nak menguji sejauh mana tahap keimanan kami terhadap doyan nih! isk!!!

Anonymous said...

courts political steric sexist cipr permalink speakerssee nicole accelerates celebrated literacy
lolikneri havaqatsu

heart my community