Followers

July 16, 2008

sarapan pagi PP GALS...


asal celik mata jer...anak2 aka pp gals akan mintak nak nengok kartun..pada sesiapa yg ada astro channel 615 (disney channel)...kalau tetiba nak tgk citer kartun ni..mmg aku rekemen sgt...bessss...pukul 7am - 7.30am weekdays...kalau wiken pun dlm lingkungan waktu tu gak...tapi tak salah aku a bit late kot...tapi awal pagi laaa....tajuk kartun tu SHAUN THE SHEEP...mmg kelako...somi aku yg serius2 tu pun leh gelak2 nengok kartun ni....try ler nengok yerrr....

2 comments:

aramis2177 said...

Uiks tinie....
hahahhaaa....citer kambing biri - biri ni aku pun layan gak.....kat sini pun ada...anak2 aku pun mmg suka....lawak gila citer dia..aku suka tgk coz 'takjub' camna depa leh buat plasteccin ( betui kaa eja nih ) tuh gerak2 gitu sekali!huhuhuhuhuh

TiNiE said...

haaa..yeyyy..ada geng..farah..laki aku pun menat kalau dah hari2 kena sogok ngan citer ni kan...wajibla dia pun tonggok sama tgk..pehtu siap leh gelak2...tapi mmg lawak la cita nih...

heart my community