Followers

July 13, 2008

cerita2 merentet....

seselama ni kkdg aku terlupa yg aku mcm ramai gakla keneksyen yg mana aku kenai mereka2 ini sebelum aku join b*m...mereka2 yg aku maksudkan first of all x-roomate aku laaa...si linda speaker..dia ni satu batch ngan aku masa PPD dulu...pehtu bbru ni aku menjerumuskan diri dgn si aimah aka aimey masa kusrus time mgmt kat opis aku a few weeks ago...siap bergambo bagai...mesra gitu...padahai masa time study dulu takder la sebegitu mesra...aku ni takler seglam mereka2 itu...cam aimey dolu2 glamer ngan '5 flowers' hehehehe pehtu plak skang blogger tersohor...aku plak jenis low profile gitu...tapi takper...xcell lam blajo tu kira ok laaaa tuuu... (uwekss..pahsan)





pehtu si aimey plak se batch ngan dak maya...dak maya ni pulak kalau tak salah aku awek idaman malaya masa study dulu..kira kami walopon se PPD takder la mesra semesra skang...yg boleh aku tingat ni pasai, las week aku amik haf day....pehtu memula ingat nak balik umah rehat jer...sekali terlencong ke mid valley..cari brg sikit...terjumpa la ngan ini budak...tego p tego mai...las las terjadi agenda menonton wayang..sekali p terjah GSC giler ramai org q...padahai aritu ari khamis, nak kata ada cuti mender ker cam takder jer...jam masa tu lam kul 1++pm...so dpt la 2 tiket tgk citer hancock kul 1.40pm...pas jer abis tgk citer hampess tu (tapi okla..pasai aku menat si will smith) terjah la plak kedai gambo...nak setelkan hadiah si kimi...pong pang pong pang bla..bla..bla kat kedai gambo...so dpt la print seketoi gambar bersama frame dan segala kad juga riben2...






dan agenda makan2 la plak...si maya sajes kat aku makan kat chilis...aku pun sejak2 ngandung ni mmg selera hala ke western2 ni aku ok jer...so terjah la ke chilis plak....ding dong ding dong..dah pakat2 terdampar...tapi food still bnyk...so, tapaulerr...sayang ooo...tak baek membazir di jaman petrol mahal nih...bil dtg jer zasssss...pulang...

4 comments:

Mya said...

dak maya ni pulak kalau tak salah aku awek idaman malaya masa study dulu.. <<<--- puiii.... :-p

TiNiE said...

muehehehe..itu pendapatan dulu2...masa skul2...sukatila nak rasa cemana pungg...

tipahvogue said...

owh...relevankah daku di entry mu ini wahai kak tinit?!

TiNiE said...

haaaaaaa..ekceli mmg nak wat entry pasai ko pung mie..tapi akak takder modal nak paste gambo kita dua tuuu...so akak rasa releven jerrr...aci??

heart my community